איך ניתן למחוק אזכורים שליליים?

אנחנו כאן כדי לנקות את האוויר, כיצד ניתן להסיר ביקורות שליליות של גוגל ואף לזכות בתהליך ההסרה. בואו לבדוק מתי זה בסדר למחוק תגובות בפלטפורמות מדיה חברתית ומתי עדיף להשאיר אותן. מחיקת תגובות כבויות מתאימה אם הן מזהמות את השיחה בנושא תגובה מסוים.

בחלק מהאתרים לא ניתן למחוק או להסתיר תגובות שליליות, אז אתה חייב להיות בעל תוכנית. חלק מהדפים הטכניים ימחקו תשובות לפאזלים והסברים שיש למחוק ב- SE. אם תנסה, התשובות לא רק שגויות, אלא גם מזיקות, והן נמחקות.

למעשה, הסרה מוחלטת של כתבות חדשותיות מזיקות צריכה להיות אחד הדברים הראשונים שאתה מנסה להיפטר מפרסום מקוון שלילי. גם אם תצליח להסיר לחלוטין מידע שלילי מגוגל, עדיין תיתקל בבעיות דומות באתרים אחרים.
כדי לקרוא עוד אודות למחוק אזכורים שליליים מומלץ לבקר באתר xn--8dbcambdbusobg.co.il

אם אינך רוצה לעסוק בשליליות

תוכל להשבית תגובות באינסטגרם בכל עת, אך עליך להשתמש בקישור "מחק" כדי למחוק את ההודעה. כשלוחצים עליו יש לו מספר אפשרויות למחוק תגובות, למחוק את התגובה, לאסור את המשתמש, או אפילו לדווח עליו בגלל התעללות. למרות שכל האפשרויות הללו זמינות לתגובות, עדיף לא למחוק את כל התגובות שהן שליליות בלבד, אלא רק את אלה הפוגעות.

אתה יכול למחוק את כל התגובות הפוגעניות, אך ברוב המקרים תשתמש באפשרויות האחרות כדי פשוט להסתיר אותן או פשוט לאסור את המשתמש מהאתר. אתה יכול לחסוך לעצמך את הצרות על ידי הסתרת התגובה הפוגענית או על ידי כיבוי מוחלט.

אם ברצונך לערוך תגובה באינסטגרם, הפתרון הקל ביותר הוא למחוק את התגובה ולהחליף אותה בתגובה ערוכה חדשה. מחק את כל התגובות באינסטגרם שקול למחוק את כולם, מכיוון שאם אתה מקיש על סמל האשפה, כל התגובות שלך נעלמות לנצח.

אם ביקורת מפרה את המדיניות של אטסי, ניתן למחוק את חשבון חבר כדי למחוק אותו לצמיתות. המשתמש לא מתבשר כי התגובה השלילית נמחקה, ולכן הוא ילמד שהיא נמחקה רק כשיביט בה שוב.

ישנם גם תרחישים רבים שבהם סביר להניח שגוגל תסיר ביקורת שלילית

אך ישנם מקרים שבהם אינך יכול לעשות דבר כל עוד הביקורת אינה מפרה את הנחיות הביקורת של גוגל. אם מחיקת פוסט ישן בפייסבוק לא נראית ריאלית או מתאימה לך, הבחירה השנייה שלך היא לבקש מגוגל או מבינג להסיר משהו מהאינדקס שלהם שנקרא בקשת הסרה של גוגל. ישנם מספר מצבים בהם ניתן לעשות הכל כדי לתקן תוצאות חיפוש שליליות, ואם לא ניתן למחוק ביקורות שליליות ישירות מפייסבוק, יש לך אפשרות לעקוב אחר הטיפים הבאים לניהול ביקורות פגומות. אתה יכול לעשות זאת על ידי מחיקת התוכן ומעקב אחר הטיפים בסעיף "תיקון תוצאות חיפוש שליליות" של מאמר זה.

אם מישהו משאיר תגובה שלילית בחשבון המדיה החברתית שלך ואתה מתעלם או מוחק אותה

זה יכול להראות כאילו יש לך משהו להסתיר. אם אתה יכול להסיר במהירות את ההערות השליליות בסעיף ההערות, זו בחירה טובה. מחיקת הערות יכולה גם לגרום לך לחשוב שלא אכפת לך או שאתה לא במצב לא נכון ואין בזה שום דבר רע או נסתר.

אם אתה ממריץ שוב, אתה יכול להחליט לקרוא לזה מחיקה ואז לפרסם בשלב זה משהו שאתה לא יכול למחוק. אם הטרול שם לב שמחקת את התגובה שלה, זה רק מכעיס אותה, וזה רק מכעיס אותה יותר.

יתכנו דברים אחרים שיכולים להוביל לתגובות וביקורות שליליות ולפגוע במוניטין המקוון של החברה שלך. עליהם להסביר לה כיצד התוכן השלילי פוגע במוניטין שלה ולספק הסבר מדוע ההערה או ההערכה אינם מבוססים או שמועה.

אם אתה מוצא תוכן שלילי המפר את המדיניות שלך, בקש להסירו ומחק את הביקורת בפייסבוק. כאמור לעיל, ניתן למחוק הערות וביקורות שליליות גם באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר.

אם אתה מרגיש שמישהו הפר את הסטנדרטים שלך, אנא הסביר מדוע החלטת למחוק או לחסום את התגובה שלך. אם הלקוח בוחר שלא לשנות או למחוק את ההודעה השלילית שלו, אינך יכול למחוק את ההערה עד שתוקף חששותיך.