מה אסור לעשות כמשקיעים בשוק ההון

ביליתי את ארבע השנים האחרונות בהשכלת אנשים ולמדתי מהשקעות במניות. יש לי תשוקה למניות ואני טירון לדיון במניות.

אני לא מומחה בשוק המניות, אבל אני חושב שזה די טוב – ואני חושב שקל להרוויח כסף ממניות אם אתה מקפיד על יסודות השוק ואסטרטגיות ההשקעה הטובות ביותר פנויים.

חברות ומניות יכולות להיות נכסים בסיכון גבוה יחסית

ותכנון קפדני לפני השקעה יכול להיות לא רלוונטי כאשר חברה או משקיע מכניסים כסף למיכל. השקעה בטוחה בשילוב עם השקעות בשוק ההון יכולה לגרום לתיק מעוגל היטב. אם חברת שוק ההון תיפגע, הפסד מסוים יכול להיות משולם על ידי המשקיע באמצעות תאגיד ההגנה על משקיע ניירות ערך (SIPC).
כדי לקרוא עוד בנושא של מה אסור לעשות כמשקיעים בשוק ההון מומלץ לגשת לאתר bigshotnews.net

אם הלקוח שלך דורש תשואה של 5% ואתה חושב שהנחות שוק ההון לעיל סבירות

כדאי לך לחזור לדיון התכנון ולהקצות לפחות 30% מהתיק שלך (השאר למניות). אם המטרה של הלקוח היא להשאיר מורשת גדולה, עליך לשקול לשנות את הנחות שוק ההון שלך כלפי מטה. אם התיק אינו מכיל מספיק סיכון, ההשקעות שלך לא יניבו תשואה מספקת להשגת יעדיך.

עבור מיעוט באוכלוסייה

שוקי ההון אינם ממלאים את תפקידיהם כראוי ומהווים פוטנציאל סיכון העלול להיות נתון לסיכון של אובדן הון עקב כשלים בניהול השקעות. ILS (שוק ההון האלטרנטיבי) הוא אלטרנטיבה לניירות ערך המגובים במשכנתא באופן המבנה של עסקאות. כבר תיארנו גישה זו בפירוט, כאשר שכבות מסוימות של חשיפה מתאימות כנראה לשווקי קלט / פלט מכיוון שהן פרמטריות ומובנות להבנת משקיעים מחוץ לשוק ההון.

למשל

העובדה ששוק המניות הוא שוק הון, או אחד כזה, מסייע לחברות הזקוקות למשקיעים למצוא אנשים ומוסדות להשקיע כסף. אחרת היא ליצור שוקי הון משניים, בהם המשקיעים מוכרים מניות ואג"ח למשקיעים. שווקים משניים אלה משרתים מטרה חשובה על ידי מתן נזילות ומתן אמון למשקיעים ברכישת ניירות ערך. לפעמים עם זאת, לעסקאות בשוק ההון יכולות להיות השפעות נטו שליליות: במהלך משבר פיננסי, יכולה להיות משיכת הון המונית, ולהשאיר מדינות ללא עתודות מטבע חוץ מספיקות לשלם עבור הייבוא הדרוש להן. מכיוון שההשקעה יכולה להיות גבוהה ככל החיסכון הקיים, המשמעות היא שכנראה אין את רמת ההשקעה הנדרשת למימון.

שווקים כמו מניות ואג"ח היו מאפשרים ליזמים להחיות את רעיונותיהם ולהרחיב את עסקיהם

אך הם גם היו צריכים לחסוך מספיק כסף כדי להשקיע מחדש. בשוק שעכשיו הוא רעב מהון, ישנם עדיין שווקים בהם מומחיות השקעה יכולה לתרום לתשואות. לדוגמא, בשוק ביטוח הסייבר הוותיק, מוצרי ILW (אחריות הפסד בתעשייה) הם מנגנון נהדר שמאפשר למשקיעים לקחת את הסיכון ברמה העליונה של השחקנים המסורתיים.

השקעות בשוקי ההון יכולות להתבצע באמצעות הנפקות חדשות של ניירות ערך קיימים

אך גם באמצעות הנפקה ומכירה של מניות ואג"ח למשקיעים בשוק ההון הראשוני או באמצעות סוחרים ומשקיעים הקונים ומכירת ניירות ערך בשווקים משניים, כאשר לאחר מכן חברות יכולות לקבל הון חדש בעסקה בשוק משני. אך לעיתים עסקאות בשוק ההון המשני יכולות להשפיע לרעה על הלווים הראשוניים. לדוגמא, אם חלק גדול מהמשקיעים מנסה למכור את איגרות החוב שלהם, זה יכול לדחוף את התשואה על איגרות החוב העתידיות. אם ממשלות רוצות ללוות לטווח ארוך, הן ימכרו אג"ח כהשקעות משניות ולא כהשקעות ראשוניות.

בכל פעם שמישהו לווה לרכוש מכונית או בית

הוא ניגש לשוקי ההון. משקיעים ארוכי טווח מסתכלים על שוק ההון וקונים נכסים שהם עשויים להחזיק חודשים או אפילו שנים. שוקי ההון הם המקומות בהם משקיעים מוכנים לקחת סיכונים מעט גבוהים יותר ואופק זמן ארוך יותר.

הם עוסקים במימון לטווח ארוך ויחד שוקי הכסף וההון מהווים את השווקים הפיננסיים, אם כי התנאים צרים. ישנם ככל הנראה שני סוגים של שווקים: שווקי אג"ח (המכונים לעיתים שוקי אגרות חוב או אשראי) ושוקי כסף.

כאשר חברה מוכרת נכסים

שוקי ההון הם דרך לגייס הון, בדרך כלל בצורה של מניות, אג"ח או צורות אחרות של הון עצמי. אתה יכול לגייס מימון על ידי מכירת מניות שנמכרות בתמורה למניה של חברה. או שאתה יכול למכור אגרות חוב, הלוואות שהחברה תחזיר בהמשך בריבית.

שוקי הון הם מקום בו חיסכון והשקעות מנותבים למשקיעים שיש להם הון או זקוקים להון. שוקי ההון הם מקום בו אתה מעביר את חסכונותיך או השקעותיך לספקי ההון או לאלה שאינם זקוקים לו, והם נקראים שוקי הון.