תיקון מרזבים ללא הרס

מרזבים קרקעיים מסייעים להרחיק את מי התהום מיסוד הבית. עם מערכת ניקוז טובה, מרזבים מפנים מים מהבית שלך ומוודאים שהם לא פוגעים בבסיס שלך. קונסטרוקציות מצנח יכולות גם להפחית את השחיקה על ידי הפניית מים לאזורים בטוחים.

אם התקנתם משאבת אגן שתביא מים ממרתף ביתכם, אין לכם מרזב יעיל. מערכת ניקוז גג נכונה מסיטה את זרימת המים מאזורים סלולים למערכת ניקוז מי הגשמים בביתכם.

הפוך את הבעיה שלך ליתרון על ידי יצירת גן גשם כדי לשלוט על נגר המים. מרזבי גשם וצינורות נפילה הם צעד ראשון יעיל בשליטה על ניקוז הגג.

גשם שנמס דרך ערוץ השלג על הגג אינו מובל מחוץ לבית; הוא מצטבר על קירות יסוד ויסודות ומחלחל למרתף או לחדר הזחילה.

דרך אחת בטוחה להימנע מבעיות כאלה הקשורות למים היא לחבר את מוצא הנפילה לסדרה של צינורות ניקוז קבורים מחוץ לבית. מי הגשמים שזורמים דרך המרזב מועברים למרזבים או לנקזים שלך.

מערכת המרזבים של הבית שלך נועדה לתעל מים מהגג לבית שלך. כאשר המרזבים שלך מותקנים על ידי חברת המרזבים שלנו תרמו פרו, אתה מקבל צינור באורך 10 מטר שעובד לניקוז מים מיסוד הבית שלך.

מרזבים סתומים במובנים רבים מהווים בעיה עבור הבית שלך מכיוון שהם מכניסים יותר מדי מים לבסיס שלך וחושפים את הרקמות הרכות

את הפאשיה ואת הלוחות שלך לסיכון של נזקי מים וסכרי קרח פוטנציאליים על הגג שלך. אתה יכול גם לנקז קצרים באזורים בבית שלך שנושרים מהבית שלך או משם, וגורמים לסחף באדמה. ניתן לטפל במצבים אלה לבדכם או בעזרת מומחה, אך תחזוקה נכונה תאפשר לכם להימנע מבעיות דומות בעתיד.

במאמץ לנקות את המרזבים ולהפחית את התחזוקה, בעלי בתים רבים בוחרים להתקין מרזבים. עם זאת, מרזבים יכולים להיסתם במים, לפגוע בלוחות הקסם ועם הזמן לפגוע ברעפים.

באופן כללי מרזבים וצינורות מים הם חלק בלתי נפרד מכל בית

אך הם הגיבורים הבלתי מזוינים המגנים על ביתך מפני נזקי מים. באמצעות איסוף ניקוזי גג וניקוזם ממעטפת הבניין, הם מסייעים במניעת נזקים כמו ריקבון עץ, עובש ועובש. אך מרזבים יכולים להיות עתירי תחזוקה (מרזבי קרדשיאן), דולפים, נרקבים וסותמים, מה שהופך את עבודות התחזוקה לכאב במקום שהכי כואב לו. לאחר שנשא אותם לבית, נזרקים מי הגשמים אל היסוד, שם הם משרים את האדמה ועושים דרכם דרך סדקים זעירים בקירות הנקבוביים אל תוך המרתף שלנו. מי הגשמים נופלים מהגג, פוגעים בתעלה ומגיעים ליעדם הסופי, הניקוז התת ימי, דרך הצינורות. זה מבטיח שהתעלה תיפול מהבית כדי שהמים לא יימצאו סטגונים.

יש לנו בעיה עם כניסת מים למרתף שלנו לפחות פעם בשנה בגלל גשמים עזים

מי מרתף מגשם כבד נגרמים לעתים קרובות על ידי ניקוז לקוי מהגשם כאשר הם בורחים מהגג. במקרים רבים, מרזבים וצנרת נסתמים בנזילות או שהמדרון אינו מספיק בכדי להתמודד עם נגר המים.

וודא שהמדרון עצמו אינו מקום בו מים יכולים לחלחל ולקפא. ניתן להשתמש בשרשראות גשם בכדי למנוע פגיעה במים בקרקע ולאלץ אותם להגיע לגג. הרחק את המים מהיסוד שלך כדי למנוע את האיסוף שלהם ולמצוא את דרכו בקרקע לגג שלך.

מערכות מרזבים

המכונות גם מערכות מרזבים, לא רק עוזרות למי התהום להיכנס למרתף, אלא גם ממלאות את רוב המשימות של המרזבים ללא חסרונות אסתטיים או תחזוקתיים. מרזבי רצפה הם החלופה המרזבת המושלמת למראה וללא בולטות למראה לכל היות שהם מגנים על הבסיס ועל קירות הבית שלכם במאמץ מינימלי. ביצענו הרבה התאמות לאורך השנים, וכולן עובדות טוב אם תשומת לב למספר פרטים.

כשאתה בונה בית, ודא שהבית בנוי גבוה יותר מהסביבה. באזורים שבהם בתים בנויים על משטחים שטוחים כאלה, צריכים להיות חורים שמונעים זרימת מי גשמים לבסיס. לחפור ולהאריך את היסוד בנקודה של מטר או שניים מתחת לקו הטפטוף של הגג.

כאשר הנוף שמסביב מתפנה מהבית והאדמה משתפלת מצד אחד, המים נאספים סביב הבסיס ואל האדמה. באמצעות מרזבים בצד אחד, ניתן להפנות את המים לצד המשופע.

ישנם גם מרזבים עשויים פלסטיק כגון ויניל

אך הם מעכבי בעירה, כלומר הם יכולים לעלות באש בתנאים הנכונים. מתלים קטנים על הגג נכנסים לבית ומאפשרים זרימת מים מהגג לבסיס היסוד, ויוצרים בעיות רבות. החלופות כוללות מערכות חלוקת גשם, קצוות טפטוף, שרשראות גשם, מרזבים נסתרים ואפשרויות DIY בהתבסס על שבילי טפטוף מהרצפה עד המרזב או שיטות מדורגות.

אולי שמת לב שהמרזבים מרופדים במספר חורים ברצפה בקצה הגג. אחת הסיבות לכך היא שהמרזבים המותקנים על גג הבניין יכולים להישבר בכל זמן בו מים זורמים דרך הבניין.

אם אתה כמו בעלי בתים רבים

אתה בטח תוהה מדוע מרזבים נחוצים. הם נוטים לסתום, למשוך ציפורים מקננות ויכולים להתמודד רק עם נפח מים מוגבל שיכול להטות את הגג. מרזבי גשם אינם נדרשים על פי חוק בשל שיפוע הגג, אך בבתים מודרניים רבים הם מושמטים במקרים בהם הם מועילים.