קבלו את היתרונות הכי חדשניים לעיצובי פנים מיוחדים ושוברי שגרה!

עיצובים בתים חדשניים מלאים ברעיונות משגעים ומטורפים שאפשר לשלב בעיצוב הבית. אז איך מעצבים את הבית עם היתרונות הכי חזקים של אפשריות של השנים האחרונות? לאן העיצוב הולך ואיך אפשר לגרום למראה החלל בבית להיראות יותר נעים, עדין ומודרני?

רעיון ראשון: מינימליזם וצבעים ניטרליים עם עיצובי פופ ארט

עולם העיצוב מתקדם לקראת עיצובים עם כמה שפחות רהיטים. הדבר הזה יכול להיות מבאס אך עם זאת מלא אפשרויות יצירתיות ושונות. אפשר ממש להכניס יצירתיות כי יש המון שטח עיצוב בגלל הסגנון המינימליסטי. אני ממליצה לשים תמונות פופ ארט לעיצוב הבית וכך להכניס חיים ועניין בבית למרות שהוא מינימליסטי. תמונות פופ ארט מצד אחד מכניסות צבע ועניין לבית. אך מצד שני לא הולכות נגד העיצוב המינימליסטי. תמונה אינה גורעת משטח הבית והיא אף פעם לא מיותרת.

רעיון שני: אגרטלים ועציצים בלבן

משטחים חלק ללא יישום צבע או קרמיקה אידאליים לעיצובים החדשניים! תוכלו לשלב עציצים ואגרטלים אמנותיים בלבן. יש מלא כדי חרסינה מהממים שמוסיפים טאץ אמנותי ושונה בבית. אם אתם רוצים בית בסגנון קצת אחר וקצת יותר אמנותי משאר הבתים. אגרטלים לבנים או עציצים לבנים מגניבים מטורפים בעיצוב החדש.

רעיון שלישי: הכניסו צמחייה לעיצוב הניטרלי

אם הלכתם על עיצובי זכוכית ועץ, הפופולריים כיום בעולם העיצוב, כנראה שהרעיון הבא יכניס הרבה לבית שלכם. הכניסו צמחייה ירוקה ופזרו אותה בבית. הצבע הירוק גם ידוע בתכונות המרגיעות שלו וגם מוסיף המון חמימות ועיצוב יפה בבית. עציצים, קירות ירוקים ועוד, מהוות אלמנט עיצובי מרתק בבית וייחודי לגמרי.

רעיון רביעי: תמונות לעיצוב הבית יפות ומעוצבות 

חשבו על עיצוב קיר גלריה המשלב תמונות אופנתיות מהממות. תמונות מעוצבות תוכלו למצוא באתר 'תמונה'. עיצוב קיר גלריה היא גם דרך להפוך את הבית שלכם לשונה, חדשני וייחודי. בחרו תמונות מתאימות לאופי שלכם ומשקפות את דרך החיים שלכם. אם אתם אנשים עם אמביציה בחרו תמונות השארה או תמונות של דמויות וחיות חזקות. אם אתם אנשים של אופנה, בחרו סט תמונות מעוצבות אופני של מותגים ואופנה.