עסקים למכירה באשדוד

ג'יימס ריצ'רדסון הודיע אתמול בעיתונות המקומית כי חברתו לויתן פרטנרס קיבלה את החוזה לפתיחת חנות דיוטי פרי בנמל אשדוד. על פי תנאי הסכם האספקה, "לויתן פרטנרס מתחייבת למכור גז טבעי לרוכשים בהיקף כולל של כ- 1.8 מיליארד דולר. החברה הגישה הצעה של 1.5 מיליארד דולר לעסק ששווה כ -2.2 מיליארד דולר.

כיצד לבצע גלה אודות המיקוד, כולל מיקוד נמל אשדוד, המיקוד ומספר תיבות הדואר בעיר. אלה כוללים מיקודים עבור נמל תל אביב, ירושלים, קיבוץ בית שמש, תל אביב ותל חיפה, וכן כתובת הדואר.

תוכלו למצוא את המיקוד הנכון לישראל על ידי לחיצה על אזור היעד ממנו אתם שולחים

תוכלו למצוא אותו גם מכתובת הדואר באשדוד, ירושלים, קיבוץ בית שמש, תל אביב ותל חיפה על ידי לחיצה עליה. כדי למצוא את המקום המושלם עבורך בעיר המעמד הבינוני אשדוד, התבונן בתמונות והשתמש במסננים המתקדמים.

מבני המגורים האופייניים באזור מורכבות מכ- 14 קומות דירות, מעליהן b y מגדל משרדים עם כ -2,500 מ"ר שטח משרדים. זה מה שהיית מצפה בעיר נמל, אבל זה קצת שונה ממבני המשרדים האופייניים של ערים אחרות בישראל.
עבור מידע אודות עסקים למכירה באשדוד נא לבקר ב- yni.co.il

מחירי הנכסים ביוד אלפ עלו

אך נחשבים סבירים בהשוואה לשוק כיום. מחירי דירות ארבעה חדרי שינה נעים בין 1,500 ל -2,000 דולר למ"ר, ומחירי הלינה עולים. דירות וחמישה חדרי אירוח עולות בין 3,200 $ ל -4,400 $ למטר מרובע. M, בעוד שמחירי דירות שניים ואחד – חצי ושלושה חדרים נעים בין 5,300 דולר ליותר מ -6,100 דולר למ"ר.

מחירים כאלה מראים בבירור שרוב הקונים הם בעלי בתים המעוניינים לשדרג

וכי זוגות צעירים מהווים אחוז קטן בלבד. כתוצאה מכך, מרבית הרוכשים בשכונה רוצים לעבור לדירות יוקרה או למכור בית משפחתי באשדוד או במקום אחר. תושבים רבים גרים בשכונה ונאמנים לה, ולכן מוכרים קונים אותה כאשר דירות למכירה.

האפרמובים מתנהגים באופן דומה גם בבתיהם

שם הם מוכרים אמנות בצורת ציורים, פסלים ויצירות אמנות אחרות. גלה עוד מגלריות האמנות, הגלריות והמוזיאונים הפופולריות ביותר באשדוד על ידי חקר 10 גלריות האמנות המובילות בישראל ובעולם. גלה יותר מ -100 מהמוזיאונים והגלריות הטובים ביותר בארה"ב ובאירופה.

עשה משהו באשדוד

ישראל: ראה יותר מ -100 מהמוזיאונים, הגלריות והמוזיאונים לאמנות הטובים בישראל ובעולם. ראה את גלריות האמנות הפופולריות ביותר בארה"ב ובאירופה, כמו גם את 10 המוזיאונים והגלריות הטובים ביותר בישראל. עשו דברים עם החברים שלכם: עשו כמה מהדברים האהובים עליכם, כמו קניות, אכילה, קניות ואכילה באזור אש השדוד, בסביבתה או בסמוך לה.

העיר אשדוד במחוז הדרומי של ישראל היא אחת הערים הגדולות והתוססות ביותר בישראל, עם אוכלוסייה של יותר מ -1.5 מיליון תושבים. המוקד האזורי של צוות אש השאדוד הוא בפיתוח העיר שלה ושכונותיה, כמו גם העיר עצמה.

הנמל המלאכותי

הוא הנמל הגדול ביותר בישראל ומוקף שובר גלים, והוא השער לארץ יוצאת דופן זו. צפו בשקיעה מחוף גיל והפכו לחלק מאחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות בעולם, אתר הנופש אשדוד ביץ '. השערים למדינות יוצאות דופן אלה הם האטרקציה התיירותית העיקרית של העיר והחוף הגדול ביותר בישראל, כמו גם יעד פופולרי לחובבי החוף.

למרות ששכונת טט זייין בדרום-מזרח העיר רחוקה מהים, פנטהאוזים בבניינים גבוהים יותר משקיפים לים. המשמעות היא שהדירות עם הקומות הגבוהות ביותר הפונות מערבה אינן מעל קו המים, אך עדיין מציעות נוף לים.

דירת חדר שינה אחד ברובע טט זייין יכולה לעלות עד 8 מיליון שקל, ושני חדרי שינה בבניין בן שלוש קומות יכולים לעלות עד 12.5 מיליון שקל.

בעוד שרבים מחפשים בית גדול יותר

דירת ארבעה חדרי שינה במאר יכולה להימכר במחיר של פחות מ -1.5 מיליון שקל, או בבניין בן שלוש קומות ברובע טט זייין, שבין 1 ל 4 מיליון ו -2.6 מיליון שקל, וחמישה חדרים ניתן למכור תמורת עד 3.2 מיליון ו -5.4 מיליון בהתאמה. באותו אזור דירות ארבעה חדרי שינה יכולות לעלות בין 1.8 ל -2 מיליון שקל, דירות חמישה חדרים בין 4.3 ל -6.1 מיליון שקל, ודירות שלושה חדרים בין 2 ל -3 מיליון שקל.

דירות חמישה חדרים עולות בקלות את רף 2 מיליון השקלים, ואילו דירות שלושה חדרים ברובע טט זייין עולות בין 1.8 ל -2.5 מיליון ודירות ארבעה חדרים בין 2 ל -3 מיליון.