מתי נזדקק לשירותי עורך דין פלילי בצפון ?

יש להתייחס בכבוד לכל מגע עם מערכת המשפט, במיוחד בהקשר הפלילי, שכן פוטנציאלית יש לכך השפעה רבה על חייהם של המעורבים – לא רק על הנאשם או החשוד, אלא גם על בני משפחתו.

מידע על עורך הדין פלילי באזור הצפון

כל תושב צפון הארץ אשר מוצא עצמו מואשם בפלילים צריך להתייעץ עם עורך דין פלילי באזור הצפון כבר בשלבים הראשונים של המפגש עם רשויות החוק – מהרגע שהוא מעוכב לחקירה ובהכרח עם המעצר.

מה עושים עורכי הדין הפליליים באזור הצפון?

עורכי דין פליליים עוסקים במגוון נושאים כמו טיפול במעצרים או עיכובים וכן בהגנה על נאשמים וניהול משפטים, החל מהרגע בו אותו אזרח מוצא עצמו מואשם בביצוע עברה או פשע ועד לקבלת פסק הדין וגזר הדין.

חשוב לפנות לייעוץ משפטי בהקדם האפשרי במידה ואתם עצורים או נעצרתם באזור הצפון. במידה והתקבל נגדך כתב אישום פלילי – עורך דין פלילי יכול לעתים קרובות לבטל את כתב האישום, ובמקרים מסוימים אף בכוחו להביא למחיקת התיעוד של המעצר מהרישום בתיקך במשטרה. מחפש עורך דין פלילי בצפון? מוזמן לבדוק את עידית רייכרט משרד עורך דין פלילי, כתובת האתר: https://reichert-law.co.il

טיפול בתיקי עבר, מחיקת רישום פלילי, ועוד

עורכי דין פליליים מעורבים גם בתיקים ישנים או בתיקים בעבר. אחד מתפקידיהם החשובים הוא מחיקת רישום פלילי; תהליך שנועד לאפשר לאדם להמשיך את חייו לאחר פרק זמן סביר. מדובר בהליך רשמי שנעשה מול רשויות החוק או מול בתי משפט.

דיני צבא (משפט צבאי)

תחום עיסוק נוסף של עורכי דין אלו הוא המשפט הצבאי. במקרים מסוימים בהם אדם מואשם בעבירה צבאית, הוא עשוי להיות מיוצג על ידי עורך דין אזרחי. במקרים כאלה, עורך הדין הפלילי נדרש להכיר את המשפט הצבאי ואת מערכת משפט זו.

מקרים נוספים בהם נצטרך עורך דין פלילי בצפון:

עבירות אלימות

חוק העונשין אוסר על מגוון רחב של התנהגויות שניתן לאפיין כאלימות. אלה כוללים עבירות בעלות אופי פיזי-כוחני כמו תקיפה, ועבירות של עבירות מילולית בין אם בכתב או בעל פה, כמו איומים.

תקיפה שתוצאתה פציעה קשה

גרימת פציעה חמורה ("חבלה חמורה" בלשון החוק) היא פשע שמטרתו לגרום לפציעות המסכנות את חייו של אדם או פוגעות בו קשות. אם אדם תוקף אדם אחר במטרה לפצוע או להשבית את הקורבן לצמיתות (גרימת נזק בלתי הפיך), העונש יהיה תלוי בכמה נזק נגרם ובאילו פגיעות אחרות היו עלולות להיגרם אם לא היה מקבל טיפול רפואי מתאים בזמן. כשמדברים על תקיפה הגורמת לפציעה חמורה מדברים על פגיעה ממשית או כזו שעלולה לפגוע באופן חמור או קבוע בבריאותו או ברווחתו של הנפגע, באיברי גופו, או באחד מחושיו של הנפגע, בין אם הפגיעה היא חיצונית או פנימית.
 

עבירות מין

עבירות מין מתייחסות למגוון עבירות, ובחלק מהעבירות קיימת חובת מגע פיזי בין הפוגע לנפגע/ת, אך במקרים מסוימים אין חובת מגע וניתן לממש את העבירה גם באמצעות שיחה בעלת אופן מיני, בין אם זו מתקיימת פנים מול פנים או באינטרנט (אפליקציות, אתרים, וכיוצ"ב).
 

עבירות סמים

בפקודת הסמים המסוכנים ניתן למצוא את כל העבירות והאיסורים הקשורים לסמים במדינת ישראל. בין העבירות לפי פקודת הסמים ניתן למצוא עבירות החזקה או שימוש בסמים לשימוש עצמי, עבירות של החזקה או שימוש בסמים שלא לשימוש עצמי, עבירות של גידול, ייצור, הכנה וייצור של סמים מסוכנים – כמו גם עבירות של מסחר, אספקה ​​ותיווך, ועוד פשעים ואיסורים רבים אחרים.

 

מה תוכל לעשות אם אינך יכול להרשות לעצמך לשלם עבור עורך דין שייצג אותך בבית המשפט?

אם אין ביכולתך לשכור עורך דין, חשוב לדעת כי לכל האזרחים מובטחת הזכות לסיוע משפטי מהמדינה. הסנגוריה הציבורית נותנת שירות לציבור והתנאים קבלתו ברורים. למשל, אם נעצרת מבלי שהוסבר לך מאומה, אז ייתכן שהפרו את זכויותיך.
 

כל מקרה לגופו ובמידת הצורך יש לפנות לעורך דין פלילי. המידע במאמר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי.

ככלל, לקבלת הגנה משפטית מקצועית, יסודית ואחראית כבר מההתחלה, רצוי לפנות אל עורך דין פלילי מומלץ בצפון (אזור מגוריכם). עו"ד בעל המנה מעמיקה בהליכים פליליים יספק לך ייעוץ וייצוג משפטי בבית המשפט לאחר ניתוח המצב בעתיד ובחינת שיטות הפעולה הטובות ביותר לניהול הסיכונים הכרוכים בהתמודדות עם האשמות בעלות אופי פלילי.

 

העיקרון המנחה את הטיפול בכל תיק צריך להיות שמירה על זכויות ואינטרסים של הלקוח לצד תמיכה וסיוע לו בזמנים קשים.