חנויות מסחר אונליין בישראל

ישראל מייצגת הזדמנות מצוינת עבור מוכרי מוצרי צריכה זרים בשל מחירי קמעונאות גבוהים והיעדר מתחרים של מסחר אלקטרוני מקומי. עם אוכלוסייה של 82 מיליון תושבים בלבד, ישראל לא נראית שוק מסחר אלקטרוני משתלם. ישראל מייצגת הזדמנות טובה מאוד למוכרים זרים של מוצרי צריכה בשל מחירי קמעונאות גבוהים והיעדר מתחרים של מסחר אלקטרוני מקומי.
למידע נוסף אודות חנויות מסחר אונליין בישראל ומה זה איקומרס ניתן לבדוק כאן: fillva.com

למרות שאתרים זרים כמו אמזון

eBay ו- Alibaba כפופים לכללי מע"מ קפדניים, קמעונאים מקוונים בעלי נוכחות פיזית בישראל שולטים בשוק. לאתרים ישראלים רבים כמו זאפ, יד 2, קסטרו וזבילו יש גם נתחי שוק משמעותיים. מסחר אלקטרוני חוצה גבולות הוא הכוח המניע מאחורי קניות באינטרנט, מכיוון שרוב מוצרי הצריכה הישראלים באיכותם נחותים ממוצרים בינלאומיים יקרים.

כרבע מהחברות הישראליות מוכרות אונליין כיוון שהמחירים שלהן גבוהים יותר משל חברות זרות, בגלל שיעורי מע"מ גבוהים ומונופולים על מוצרי צריכה רבים.

הנוכחות החזקה של מסחר אלקטרוני זר בישראל יוצרת סביבה מקומית תחרותית המובילה את השחקנים הישראלים להציע שירותים ומוצרים דומים

כדי לשמור על מעמדם בשוק המקומי. ישראלים שאוהבים לקנות סחורות מחברת Alibaba, חברה סינית, הם ממקורות המסחר האלקטרוני המובילים לישראלים. הם גם יעד מסחר אלקטרוני מוביל לישראלים.

מדיה אלקטרונית

היא קטגוריית המוצרים הפופולרית ביותר בשוק המסחר האלקטרוני הישראלי עם נתח שוק של 90.72 מיליון בשנת 2017. מסחר נייד ורכישות מקוונות B2C: מסחר אלקטרוני נייד יהווה נתח משמעותי מהישראלים שוק המסחר האלקטרוני במהלך 12 החודשים הקרובים וצפוי לעלות על השימוש במחשב שולחני.

קמעונאי מסחר אלקטרוני צריכים לקחת זאת בחשבון בעת הקמת החנויות המקוונות ורשימות המוצרים שלהם. קמעונאי מסחר אלקטרוני חייבים לקחת בחשבון את הלך הרוח הזה בחנות המקוונת וברשימת המוצרים שלהם.

מסחר אלקטרוני נייד יהווה נתח משמעותי משוק המסחר האלקטרוני הישראלי לרכישות מקוונות ב- B2C במהלך 12 החודשים הקרובים וצפוי לעלות על השימוש במחשב שולחני

המסחר האלקטרוני הנייד בישראל יגדל לצרכנים הישראלים בשנת 2020. חווית קניה נהדרת כבר לא רק נחמדה-היא צריכה להיות לב ליבה של אסטרטגיית המסחר האלקטרוני הרחבה שלך. כדי לתעל את התעבורה הישראלית לאתר שלך, שיווק מקומי וקידום אתרים חיוניים וכדי לעשות זאת עליך לאתר את החנות שלך לשוק הישראלי.

בישראל

בשנים האחרונות הקימו קמעונאים מקומיים אתרי מסחר אלקטרוני, לרבות קניונים ורשתות אופנה, כדי למשוך לקוחות ישראלים עם העדפה הולכת וגוברת לקניות מקוונות. כמה קמעונאים מקומיים הוציאו עשרות מיליוני שקלים לפיתוח חנויות מקוונות וחברות קניות לניהול שירותים כאלה. לחברות האופנה בישראל היו תוצאות מעורבות עם החנויות המקוונות שלהן.

בשנת 2018 פתחה סופר סול חנות מקוונת משלה בתקווה לבסס את עצמה כמקבילה מקומית לענקיות הקמעונאות האמריקאיות כמו וולמארט וטארגט

המציעה מגוון רחב של מוצרים במחירים אטרקטיביים. חברת הקניונים הגדולה השנייה בישראל, קבוצת מליסרון מקניוני עופר, החליטה שלא להשיק חנות מקוונת ואמרה כי לא יהיה כדאי להתחרות בחנויות משלה אם קונים מקוונים ישראלים מעדיפים לקנות באתרים בינלאומיים.

לחברת בגדי הים שלה יש למעלה מ -180 חנויות בישראל

גרמניה, רוסיה, שוויץ, תאילנד ואוקראינה, כמו גם חנויות מקוונות ומשלוחים. הודות לידידותו של המייסד עדי רוננס עם מפורסמים מקומיים והבנתו העמוקה כיצד להשתמש במדיה החברתית כאמצעי פרסום, המותג הפך לייבל אופנה ישראלי מוביל, מה שהוביל לעלייה משמעותית במכירות האופנה המקוונות בישראל. גולף קו ., בע"מ היא הקמעונאית הגדולה והמובילה בישראל בתחום הטקסטיל, עיצוב הבית, האופנה והלבשה עם למעלה מ -280 חנויות ברחבי הארץ.

סיכום הסחר המקוון בישראל

ניתוח תחרותי, תחזית לשנת 2025, נפח (2016- 20) ותחזית לשנת 2025. חקור את מגמות השוק העדכניות ביותר ומקורות צמיחת השוק העתידיים במסחר האלקטרוני בישראל בעזרת מחקר של ישראל על ידי מנתחי המדינה של יורומוניטור. הקמעונאים המקוונים השחקנים המובילים בישראל, כולל מדדים פיננסיים מרכזיים, ניתוחים ולחץ תחרותי בשוק.

Pairzon מעניקה לשותפים את חברת Crunchbase Twitter Facebook LinkedIn LinkedIn Crunchbase

Pairzon מספקת לקמעונאים פתרונות טכנולוגיית AI המחברים עסקים ולקוחות עם זהויות מקוונות. הסטארט-אפ הישראלי לאדינגו מפתח תוכנות מיוחדות לקמעונאים למסחר אלקטרוני ולמשלוחים המאפשרים להם לשלב משלוחים ולייעל את האריזה כך שהטלוויזיה החכמה שלכם לא תשב על קנס סיני מרוסק.

עליבאבא הסינית, חברת הסחר האלקטרוני הגדולה בעולם, השקיעה בכמה חברות הזנק טכנולוגיות ישראליות. Black Friday ו- Cyber Monday הפכו להזדמנויות מכירה פופולריות בשוק הקמעונאות הישראלי.

עסקים יכולים להטיל מס ערך מוסף (מע"מ) אם יש להם נוכחות מקוונת המיועדת לצרכנים ישראלים או לנציגים שרוצים למצוא לקוחות ישראלים

תוכל גם להחיל מע"מ אם יש לחברה אתר המיועד במיוחד לצרכן הישראלי. יש ליישם זאת על חברות שאין להן נוכחות מקוונת אך מכוונות למוצרים ישראליים, כמו גם למוצרים לא פיזיים כמו יישומים, תוכנות, מוזיקה, תוכניות טלוויזיה וסרטים והימורים מקוונים.

החנות המקוונת בסוהו, מעוצבת כמקלט לחובבי בישול ואורח חיים, היא אחד המקומות הטובים ביותר למצוא פריטים כמו תכשיטים, אביזרים וגאדג'טים המעוצבים בישראל.