הכללים החשובים ביותר שעליך ללמוד בעת הקמת עסק קמעונאי גלובלי מקוון כוללים הגנה על פרטיות הצרכן, טיפול בנתוני לקוחות, גביית מס ועמידה בכללי הפרסום המקוון. כשאתה פותח אתר, נדרש שהוא עומד בחוק הגנת הפרטיות בהתאמה לקטינים.החוק מכיל כמה הוראות, אך זו שחלה על האתר שלך היא חוסר היכולת לאסוף מידע אישי על ילדים מתחת לגיל 13.
כללים אלה הם חדשים יחסית והונהגו
כדי להגן על זכויות הצרכנים בעת רכישת מוצרים דרך האינטרנט או באמצעות הטלפון. הם נגזרים מהוראות האיחוד האירופי וכוללים כללי מסחר אלקטרוני, כללי מכירה מרחוק וכללים בנושא חתימות אלקטרוניות. אלה כללים השולטים בתהליך קו המכירה בפועל, אך הם מספקים חסימות התחלה שלדעתנו דרישות עסקיות מעשיות לקמעונאים מקוונים.
בפועל
פירוש הדבר שלאתרי מסחר אלקטרוני בבריטניה חייבים להיות תנאים העומדים בחוקי המדינות החברות בהן צרכנים קונים את מוצריהם, אך לא החוק הבריטי. באופן עקרוני, כללי מסחר אלקטרוני אינם חלים על מדינות מוצא, אלא רק על תנאי חוזי הצרכן. כתוצאה מכך, יש לקבוע בחוזים צרכניים (למעט אתרים שנמכרים לצרכנים צרפתים) בתנאים הכלליים שלהם בצרפתית, אחרת הם ייחשבו כלא תקפים.
בנוסף לתזמון
הקמעונאים צריכים להיות מודעים גם למגבלות של ארה"ב למשלוח מוצרים מסוימים. אם אתה מוכר דרך האינטרנט במדינה או ביבשת, עליכם להיות מודעים לכך שחלק מהמדינות העבירו חוקים המחייבים מוכרים מקוונים לגבות מס מכירה. תקבלו כסף מראש בגין מכירתו, החזרתו או משלוחו של המוצר במסגרת הזמן המתואר.
התנאים שלכם התנאים צריכים לקבוע כיצד הרוכש מתקשר בחוזה בעת רכישת מוצרים מאתר האינטרנט שלך. עליך להעביר מידע זה לצרכן בכתב כדי שיהיה ברור. אין תנאים סטנדרטיים המכסים את הרוב המכריע של העסקאות.
כדי לעמוד בתנאי ה- TSR, מוכר או משווק טלפוני המציע אופציה שלילית או תוכנית רציפות חייב לגלות את העלות והכמות הכוללת של הטובין או השירותים כחלק מהצעת המכירה המקורית, הסכום הכולל של טובין נוספים. או שירותים שהצרכן רוכש במהלך תקופת התוכנית, ועלות (או רוחב הפס) של עלות רכישת המוצרים או השירותים הנוספים. בנוסף, תוכניות אופציה שליליות כפופות לכלל האופציות השליליות של FTC (16 CFR) עלות התוכנית בכללותה נקבעת על פי מספר וסוג הפריטים שהצרכן מקבל מספר פעמים במהלך הצעת המכירה הראשונית למוכר ולצרכן, כך שהמוכר והצרכן יודעים כמה מהמוצר הצרכן רוכש ומה העלות הכוללת של המוצרים.
בנוסף מה שאתה צריך לדעת על תקנות אתרי מכירות בשנת 2021 באירופה כחברה ישראלית
יש אנשים שיש להם תפיסה מוטעית שפרסום מקוון אינו מוסדר כמו פרסום מסורתי. עם זאת, זה לא המקרה. האינטרנט רק גרם לשינוי באופן יישום הרגולציה. עם סוגים שונים של רגולציה עבור סוגים שונים של אתרים, זה יכול להיות קשה לעמוד בכל החוקים והתקנות שמטילות הממשלות בעולם ובישראל בפרט. בואו נסתכל על כמה מהתקנות הללו ומה המשמעות שלה עבורכם בתור עסק שמוכר בצורה מקוונת בשנת 2021.
מה זה תקנות GDPR
GDPR הוא חוק של האיחוד האירופי הקובע כי לא ניתן להשתמש בנתונים בודדים ללא הסכמתם. חוק זה הוא פיתרון לבעיה הגוברת של הפרות פרטיות כמו שערוריית פייסבוק / קיימברידג 'אנליטיקה. GDPR מגן על מה שאזרחים אפילו לא יודעים שיש להם, כמו תווי הפנים שלהם או הפריטים שהם רוכשים.
כיצד לעמוד בתקנות החדשות של ה GDPR משנת 2018 באירופה
הגן על האתר שלך מפני הפרות GDPR על ידי יישום הדברים הבאים:
באחריותך לוודא שאינך מפר את תקנות ה- GDPR של האיחוד האירופי.
להלן רשימת צעדים שתוכלו לנקוט במטרה להפחית את האפשרות להפרת GDPR:
– דע אילו נתונים אישיים אתה אוסף
– קבל הסכמה מפורשת לאיסוף נתונים אישיים
– היו שקופים לגבי אופן השימוש שלכם בנתונים שלהם וספקו להם את הזכויות הדרושות עליהם
מחק את הנתונים האישיים של המשתמשים לאחר שהם מבקשים למחוק אותם
– שמור תיעוד של כל הבקשות למחיקת הנתונים האישיים שלהם ומחק אותם בהקדם האפשרי
התקנה הכללית להגנת נתונים (GDPR) היא תקנה בחוק האיחוד האירופי בנושא הגנת נתונים ופרטיות עבור כל האנשים בתוך האיחוד האירופי. GDPR כולל כללים חדשים על האופן שבו חברות יכולות לאסוף, לאחסן ולהשתמש בנתונים אישיים באופן מקוון. זה כולל אתרי אינטרנט שאינם מבוססים רק באירופה אלא שיש להם לקוחות מהאיחוד האירופי או מכל מדינה אחרת מחוץ לאיחוד האירופי כלומר שגם ישראל נכללת בתוך החובה הזאת.
חברות שאינן עומדות בתנאי ה- GDPR יעמדו בפני קנסות כבדים או אפילו ייסגרו. אחד החלקים החשובים ביותר ב- GDPR הוא להבטיח שיש לך הסכמה מפורשת לאסוף ולאחסן מידע אישי מלקוחות. לשם כך, עליך להקל על הלקוח שלך לתת את הסכמתו ולהיות מסוגל לחזור בו מהסכמתו בכל עת אם הוא ישנה את דעתו לגבי שיתוף המידע שלו איתך.
מסקנה: הכנה לאתר תואם על ידי עורך דין חשוב לעסק שלך
מדוע עליכם לעמוד בתקנה החדשה להגנת נתונים של האיחוד האירופי (GDPR)
ה- GDPR, קיצור של הרגולציה להגנת נתונים כללית, היא מערכת תקנות חדשה המגנה על נתונים אישיים ומפשטת דברים עבור חברות ומשתמשים. זה נותן לאזרחי אירופה שליטה על המידע המשותף עליהם.
לעוד פרטים מורחבים אודות תקנון אתר מכירות כדאי לבדוק ב- contracto.co.il
ישנם קנסות כבדים עבור חברות המפרות את תקנות ה- GDPR. קנסות יכולים להיות עד 20 מיליון יורו או 4% מהמחזור העולמי השנתי, הגבוה מביניהם.
קשה לכל חברה לעמוד ב- GDPR מהרגע שהיא נכנסה לתוקף ב -25 במאי 2018, אך ארגונים מסוימים כבר החלו בהכנותיהם מראש.