תנאים והגבלות בתקנון אתר שיווק שותפים

דוגמה לניסוח תנאי שימוש תקנון אתר בתוכנית שיווק שותפים

הסכם זה נועד להגן עליך ועל _____ עבור לקוחותינו. על ידי הגשת בקשה לתוכנית השותפים שלנו, אתה מתחייב שקראת וביקרת הסכם זה ומסכים להיות מחויב אליו. אם אינך מסכים להסכם זה, אנא צא מהאתר ואל תגיש בקשה לתוכנית השותפים שלנו.

הסכם זה נכלל בהפניה בתנאים וההגבלות שלנו, במדיניות הפרטיות, בהסכם רישיון למשתמש הקצה ובמסמכים משפטיים אחרים. סעיף זה מחויב לתנאים וההגבלות של מדיניות הפרטיות כדי להבטיח שכל מאגרי המידע מכוסים.

למידע מורחב אודות תקנון אתר מכירות יש לבקר ב- contracto.co.il

הסכם לתוכנית שיווק שותפים הסכם זה מכיל תנאים החלים על השתתפותך בתוכנית שיווק שותפים של _________(להלן: החברה)

התנאים וההגבלות והתבניות של אתר השותפים מתייחסים ליחסים המשפטיים בין שותף ומשתמש באתר, אך אינם מיועדים לשלוט ביחסים המשפטיים בין אתרי שותפים לצדדים שלישיים. התנאים, התנאים והתבניות של אתר השותפים משמשים את בעל האתר לייצור הכנסות באמצעות קישורי שותפים.
למידע מורחב אודות עורך דין משפחה ניתן לגלוש לאתר benatovlaw.co.il

התנאים וההגבלות של הסכם זה של תוכנית שיווק שותפים ("ההסכם") כוללים הוראות

כללים, מדיניות, התנהלות מקובלת וסעיפים שימושיים אחרים שעל המשתמשים לקבל כדי להשתמש בתכנית שלך ולגשת אליה. יתר על כן, החוזה הוא הסכם שבוצע מטעם היישות המשפטית המייצגת אותך, המבטיח שיש לך את הסמכות לחייב את אותה ישות לחוזה.

רשמים או משתתפים אינם רשאים להירשם או להשתתף בשום דרך בתכנית אם אינך מסכים לחלוטין לתנאים ולהגבלות אלה

על ידי השתתפות בתכנית שלך, השותפים מסכימים להשתמש בתכנית שלך באופן המצוין ולהיות מחויבים בתנאים אלה. התנאים וההגבלות הבאים חלים על כל האנשים הניגשים לתוכנה שלך או משתמשים בה: סוחרים (אנו, "הסוחר") ושותפים (אתה, השותף) המכונים "לקוחות" המשתמשים במוצריו או בשירותיו של הסוחר. אם אנו לא נודיע לך תוך שלושים (30) יום ממועד בקשתך כי התקבלת לתוכנית השותפים, בקשתך תיחשב דחויה. לאחר קבלתם, Leads Affiliate יפוג בהתאם למידע בכלי ה- Affiliate והנחיות התוכנית הרלוונטיות ולמועד בו Leading Affiliate לוחץ על קישור ה- Affiliate שקיבלת.

כאשר אתה נרשם לתוכנית

תקבל כתובת URL או קישור כדי לזהות היכן אתה מציב קישורים לאתר שלך, דוא"ל או תקשורת אחרת באתר Easy Project. מכירות ומנויים זכאים להרוויח עמלת הפניה אם הלקוח לוחץ על הקישור ונרשם תוך 90 יום מרגע לחיצה ראשונה. אם הלקוח לא נרשם לקישור שלך תוך 90 יום וחוזר, לא תרוויח דמי הפניה.

ניהול חברת שיווק שותפים פירושה שעליך לעמוד בסטנדרטים השיווקיים שנקבעו על ידי ה- FTC

יותר ויותר תוכניות שותפים מחייבות את ה- FTC להקפיד על תנאי השימוש שלהם, ועמידתן צריכה לשקף את שלהן, מכיוון שאיש אינו מעוניין להיענש או להיסגר בגלל הפרת תקני השיווק.

בישראל

תוכניות השיווק צריכות להיות כתובות בבהירות ובמקצועיות. רצוי לנסח תנאים והגבלות עם עו"ד דיני אינטרנט

בארצות הברית

נציבות הסחר הפדרלית דורשת מאתרים המשתמשים בקישורי שותפים כדי לחשוף את השימוש בהם בפני המשתמשים שלהם. הנחיות שפורסמו על ידי ה- FTC מדריכות אתרים הממליצים או המלצות לחשוף חומרים או קשרים שהם חולקים עם מוכרי מוצרים או שירותים. ההנחיות של ה- FTC מחייבות גם אתרים לציין בבירור את הקשר בין משווק ומשווק. חברת ההשקעות מעריכה את נותן השירות במונחים של עמידה בתנאים בהם נותן השירות משתמש במידע ההרשאה שלה כדי לשווק מוצר או שירות הניתנים על ידי מתווכים וקמעונאים. הודעה נפרדת בכתב של חברת ההשקעות צריכה לפרט את התנאים הכלליים של נותני השירותים המשתמשים במידע ההרשאה לצורך שיווק לחברות השקעות ולצרכנים מוצרים או שירותים של מתווכים / סוחרים. הסכם בכתב בין חברת ההשקעות לבין נותן השירות מחייב את נותן השירות לקבוע מדיניות ונהלים מתאימים בכדי להבטיח שהוא משתמש במידע ההרשאה של חברות ההשקעות בהתאם לתנאים הספציפיים שקבעו חברות ההשקעות ביחס לשיווק החברה. מוצר או שירותים של חברות כלולות, כולל מבטחים גדולים, מתווכים קמעונאיים וסוחרים.

בהקשר של תוכנית השותפים שלך

התנאים וההגבלות שלך מתארים את ההנחיות שהשותפים שלך חייבים לבצע כדי לקבל תגמול עבור שיווק המותג שלך. זה נוהג פופולרי בסוגים רבים של אתרים ופלטפורמות מקוונות שאין להם תוכניות שותפים. לשותפים שלך יש את הזכות לקבל תשלום עבור פעולות מתאימות שהם שולחים אליך בעקבות הסכם התוכנית שלך.

תלוי כיצד אתה מנהל את תוכנית שיווק השותפים שלך

ייתכן שלשותך תהיה גישה לחשבונות שותפים, קריאייטיבים וכלים וחומרים שונים לקידום המוצרים והשירותים שלך. השותפים שלך נדרשים לעמוד בהסכם התוכנית שלך ובחוקים ותקנות אחרים החלים, כמו גם בזכויות יוצרים וקניין רוחני. על ידי נקיטת צעדים נגד שותפים שאינם מצייתים להסכם, אתה רשאי לסיים את הסכם התוכנית או לעצור עמלה אם הוא גורם לפעילות מרמה.

למרות שרוב התוכן שנוצר ב- Penny Hoarder נוצר על ידי עובדים בתשלום

אנו מקבלים תרומות של משתמשים לעבודה על מבצעים, תחרויות והגרלות שמקורם בשיווק שותפים. אם אתה מקבל תוכן משתמשים, בין אם הוא בפורמט של מאמרים או פורומים, תרצה להתאר קשר זה בתנאים ובהגבלות שלך.

עכשיו שאתה יודע שזה חוקי

זה לא אומר שאתה יכול פשוט להתחיל לפרסם קישורי שותפים. עליכם לגלות כי אתם שותפים למדיניות כתובה, וממוקמים במיקום בולט באתרכם בכדי ליידע את המבקרים שאתם מקדמים מוצרים שמביאים לכם כסף. תן למבקרים שלך לדעת מה המדיניות שלך, על מה האתר שלך, איך אתה מוכר את המוצרים והאפליקציות שלך ומה הקניין הרוחני שלך.

כללים לגבי שיווק שותפים ואתרי מכירות מקוונים

הרבה משווקי שותפים אלה מפרסמים באתרי מכירות מקוונים כמו SiteGround.com. הכללים סביב שיווק שותפים ואתרי מכירות מקוונים לא תמיד ברורים, אך ועדת הסחר הפדרלית (FTC) אחראית על הסדרתם. הם ממליצים לבעל האתר לערוך חוזה עם המשווק בישראל האוסר עליו להציג בצורה מוטעית את המוצר או השירות שלהם מצג שווא, וכן לאסור עליהם לזלזל במוצר החברה או בשירותה באופן מכוון או שלא במתכוון.

ה- FTC דורש גם כי כל פיצוי בגין אזכור אישור יהיה חשוף לציבור. גילוי זה צריך להיות סמוך למועד בו הם מתייחסים לכל זיקה בינם לבין החברה . חשוב לחשוף מידע זה כדי שהקוראים יהיו מודעים לאילו מוצרים הם רוכשים.

מילת אזהרה: מתן אפשרות לשיווק שותפים תקנות אתר מכירות

שיווק שותפים הוא דרך חסכונית למכור מוצרים. זוהי גם דרך טובה עבור משווקי האינטרנט לייצר רווח מתעבורת האינטרנט שלהם. נציבות הסחר הפדרלית (FTC) אוכפת קבוצה של תקנות המכונות חוק FTC. המעשה אוסר על נוהלי סחר "לא הוגנים ומטעים" בארצות הברית והוא חל כמעט על כל העסקים בארה"ב, כולל אלה הפועלים באינטרנט. ל- FTC יש הנחיות ספציפיות לגבי האופן שבו משווקי שותפים צריכים לעמוד בתקנות אלה החלות על פרסום מוצרים או שירותים לצרכנים.