facebook privacy policy explained

וואטסאפ עדכנה את מדיניות הפרטיות והתנאים וההגבלות שלה כדי להאריך את האופן שבו פלטפורמת המסרים משתפת את נתוני המשתמשים עם פייסבוק – אפליקציות שבבעלות פייסבוק. הכללים החדשים כוללים פרטים כיצד WhatsApp משתפת מידע עם פייסבוק ואיך ניתן להשתמש בהם. לפייסבוק יש חשפה מדיניות פרטיות חדשה להבהרת הנתונים שנאספו על ידי המשתמשים. בסוף מדיניות השימוש בנתונים היא מעלה את השאלות הרגילות כיצד ליצור קשר עם החברה, מה לעשות אם המשתמשים בה ימותו ועוד.

פייסבוק מדיניות הפרטיות, שכללה שימוש בנתונים מוואטסאפ, פייסבוק מסנג'ר ואפליקציות ווטסאפ אחרות, הוסרה לטובת המדיניות החדשה.

פייסבוק מאפשרת לך לקשר לדף עם מדיניות הפרטיות

אתה זקוק לפרטיות. מדיניות להשתמש באפליקציית פייסבוק לצורך הנתונים האישיים שלך. אתה מבקש מפייסבוק לשלוח לך מידע מסוים אודות פרופיל הפייסבוק שלך. אם אינך מעוניין שהרשת החברתית תאסוף ממך מידע כמתואר לעיל, או אם אינך רוצה לשתף את t, אנא עיין בסעיף "השתמש בשירותים" במדיניות הפרטיות של פייסבוק לגבי השירותים שבהם אתה משתמש. לחץ על "אודות" או "ערוך מדיניות פרטיות" כדי להיכנס לקישור למדיניות הפרטיות ואתה מאשר לנו "לאסוף, לאחסן ולהשתמש בכל המידע הזמין בממשק פייסבוק בהתאם למדיניות פרטיות זו.
למידע נוסף על מדיניות הפרסום יש לבקר באתר whitecollar.co.il

אם שלך החברה פועלת רק בפייסבוק דרך האתר שלך

עליך להיות בעל מדיניות פרטיות שהלקוחות שלך יכולים לקרוא. כדי להבין כיצד החברה שלנו מעבדת מידע, כולל האופן בו אנו משתפים מידע עם צדדים שלישיים מחוץ לפייסבוק, עלינו לעיין במדיניות הפרטיות שלנו וליצור קשר עם חברות למידע נוסף.

מדיניות הפרטיות של MailChimp עונה על הדרישות של פייסבוק לאפליקציה שלנו

החל מהמידע שאנו אוספים וכיצד אנו משתמשים במידע זה. מדיניות הפרטיות שלנו קובעת כי נעביר את המידע האישי שלך לפייסבוק, כגון כשם, כתובת הדוא"ל, מספר הטלפון, תאריך הלידה והמיקום שלך.

אם אתה מפתח אפליקציות בפייסבוק או פשוט רוצה לשלב אפשרויות התחברות לפייסבוק ביישום הנייד שלך

אין צורך לעמוד במדיניות הפרטיות של פייסבוק. לכל אפליקציה שמציעה כניסות לפייסבוק יש גישה לנתונים האישיים של כל משתמשי פייסבוק. אם אינך מתחבר או שיש לך חשבון פייסבוק, לא נעביר מידע זה לפייסבוק.

מדיניות הפרטיות עצמה מסייעת בהסבר על שיטות העבודה שלנו, כולל המידע שאנו מעבדים בכדי לספק לך את השירותים. מדיניות הפרטיות נועדה לתת לך הבנה ברורה של נוהלי הפרטיות של פייסבוק ואת שירותיה ומוצריה.

מדיניות פרטיות זו מסבירה את המידע ש- WhatsApp מקבלת במסגרת חברות פייסבוק

כמו גם מידע שהיא מקבלת מחברות פייסבוק אחרות וספקי צד שלישי (ראה כאן). מדיניות פרטיות זו מפרטת מידע שאנו מקבלים מוואטסאפ כחלק מוואטסאפ ומידע שמקבלת ווטסאפ במסגרת עסק הפייסבוק. מדיניות פרטיות זו מתארת מידע ש- Whatsapp קיבלה או מקבלת בחלקה ממדינות או כל מדינות פייסבוק אלה. כשנשאל כיצד הכללים החדשים ישפיעו על המודל העסקי של פייסבוק, צוקרברג בעצם טען ששום דבר לא השתנה באופן מהותי, מכיוון שעקרון הליבה של פייסבוק מלכתחילה היה לתת לאנשים יותר שליטה על אופן השימוש בנתונים שלהם. כשהסברתי לילד בן 13 שההסכם הזה הוא מסחרי, ציינתי שפייסבוק הופכת לחזקה יותר, מיליארדים יותר אנשים מחוברים דרך פייסבוק, ופייסבוק מרוויחה יותר כסף במכירת מידע אישי. בעיקרון, פירוש הדבר שפייסבוק משתמש בכל פיסת מידע אישי שהיא יכולה לאסוף אודותיך, אפילו בפייסבוק, כדי למשוך מפרסמים. בנוסף להסבר כיצד משתמשים במידע זה, פייסבוק אוספת מידע ומשתמשת בו כדי לספק למנהלי עמודים שירות ניתוח בשם Page Insights, המסייע להם להבין כיצד אנשים מתקשרים עם תוכן המקושר לדפים שלהם.

בדרך זו, מדיניות הפרטיות החדשה של פייסבוק ב- WhatsApp יכולה ממש לגשת לכל הנתונים שנאספים אודותיך באמצעות האפליקציה במכשיר שלך. אם בכלל, מדיניות הפרטיות החדשה מקלה על העברת נתונים לפייסבוק, בדיוק כמו בכל אפליקציית פייסבוק.

לבסוף

משתמשים גם נותנים פייסבוק גישה לנתונים האישיים שלהם, המשמשים להצבת מודעות ממוקדות עבורם. פייסבוק תבקש מהמשתמשים לומר האם הם רוצים לראות מודעות ממוקדות על סמך המידע על היחסים הפוליטיים והדתיים שהם חולקים בפרופיל שלהם, כמו גם נתונים שנאספו על ידי השותפים של פייסבוק, ולמשתמשים תהיה אפשרות לבטל את הסכמתם.

לבסוף

מדיניות הפרטיות של פייסבוק מראה כי משתמשים חסרים התחשבות וכי המשתמשים מוגבלים באמת בזכויותיהם ובתביעותיהם כלפי פייסבוק. אם ברצונך להגיע רחוק יותר, לפייסבוק יש דף המסביר את מדיניות הפרטיות שלה ושיטות איסוף הנתונים שלה. מדיניות פרטיות מרמזת על אמון בין פייסבוק למשתמשיה וקריאה מדוקדקת מראה כי פייסבוק מגנה על עצמה יותר ממשתמשיה. יש צורך בעדכון מדיניות הפרטיות של פייסבוק כדי ליידע את המשתמשים באותות המשמשים כדי לעזור לפייסבוק בשיפור האפליקציות שלה.