תפקידו של הנוטריון

שאתם מעוניינים בחותמת נוטריון או ייפוי כוח , עליך לשים לב לאיכות שירות הלקוחות והמקצועיות הניתנים לצורך ביצוע נכון של המסמכים הרלוונטיים. אם אדם עושה עסקים עם מעסיק, ולא עם נוטריון, על הנוטריון לרוב לסרב לאשר את המסמך אך ורק על בסיס הקשר העסקי של המעסיק עם אותו מעביד. עם זאת, אם הוא או היא מונו על ידי הנוטריון, הוא יכול וצריך "לאשר" מסמך מטעם מעסיקו ו / או מעסיקו כחתום.

חיוני שיהיה איש מקצוע שיוכל לקחת על עצמו תפקיד זה כאשר אתה מבצע מסמכים חשובים, ללא קשר לאופי הקשר העסקי שלך עם המעסיק או חתום על הצו.

על מנת לבצע פעולות רשמיות כנוטריון, נוטריונים צריכים לקבל את מדריך הנוטריון, המתאר את ההליכים הנכונים לאישור מסמכים ומשתמש בזה כהפניה.
למידע נוסף אודות תפקידו של הנוטריון כדאי להעיף מבט ב- rehovot-notary.com

לאחר חתימתו של הנוטריון על מסמך מה עושים?

הנוטריון יתבונן בחתימתו של האדם ויוודא כי האדם הטוען כי הוא חותם על המסמך הוא זה שהוא טוען. לאחר שאדם חתם על המסמכים, נוטריונים יוצרים חתימה לכל אחראי לחתימה. עם החתימה, החותם על כל מסמך מופיע באופן אישי בפני הנוטריון ומציג כל מסמך חתום ומציג בפניו. נעשה שימוש במסמך ואז מסומן על ידי האוטריום בחותם נוטריוני. נוטריונים והציבור יבדקו ויאמתו את המסמכים שהוזכרו וישימו עליהם חתימה משלהם.

מכיוון שחובתם לבטוח ולאשר את זהות כל מסמך שהוקצה להם. אין צורך לאמת חתימה נוטריונית, שכן החותם אינו מופיע בנוכחות פיזית של נוטריון על מנת "לאשר" באופן חוקי את המסמך. אולם במקרים מסוימים רשאי חותם להציג את המסמכים בפני הנוטריונים ולאשר שהם חתימתו שלו, ולחתום על המסמכים בנוכחותם. הדרישה היחידה לחתימת נוטריון היא כי האדם בשבועה יאשר שהוא חתם עליה.

נוטריון יכול לחתום לעצמו?

נוטריון לא רשאי להשתמש בוועדה שלו תחת שום שם חוקי אחר. אין אדם רשאי להשתמש או להשיג את חתימתו של אדם אחר מלבד האדם שבועה או בשבועה של שמו או את השימוש בשמו של אדם אחר לצורך אישור על חתימה. אם הנוטריונים יודעים באופן אישי או שיש להם מספיק ראיות לכך שהאנשים שחתימתם רשומה הם האנשים המתוארים במסמך וכי אנשים אלו הם שמבצעים את המסמכים, עליהם לאשר את החתימות באישור בשמם.

על הנוטריון לבדוק האם החותם מוכן ומסוגל לחתום על מסמך משפטי 

ועליו לקבוע את זהות החותם על ידי בחינת הוכחת זהות מספקת. על נוטריונים והציבור לוודא כי החותמים מודעים לחשיבותם של מסמכי החתימה ולבקש מהם להפוך לעדים לחתימות.

מי שחתימתו מאושרת חייב להופיע בפני הנוטריון בזמן "האישור הנוטריוני"

אף על פי שלא חל איסור על נוטריונים לאשר מסמך, הם אינם רואים שזה מוסרי לאשר מסמך למישהו. במצבים מסוימים נוטריון אולי לא ירצה לאשר את המסמך, אך אם הנוטריון מרגיש לא בנוח עם האדם או גורם לו לחשוד, עליו בכל זאת לאשר זאת.

כדי להבטיח שמצב זה לא יתרחש, חשוב להבין מי יחתום על המסמך ואיזה תפקיד הנוטריון ישחק בו, כמו גם את הדרישות החוק לחתימה עליו. לרוב, זו פשוט שאלה של זיהוי האדם שחתם על מסמך.

מה אחריות הנוטריון כאשר הוא חותם?

אך סביר להניח שהם לא יוכלו לומר מי הם היו. נוטריון או "נוטריון" הוא אדם חסר פניות הפועל כעד רשמי כדי לוודא שמסמך משפטי נחתם על ידי האדם הנכון. הוא האדם שהוא עד לחתימתו של מסמך חשוב, המעניק לו אמינות משפטית ושם רשמי יותר. לפיכך, אישור הכרה מציין כי החותם הופיע באופן אישי בפני הנוטריון, זיהה אותו באופן אישי ואישר כי חתם על המסמך. חתימה מצולמת או בפקס תאושר כאישור כאשר חותמי המסמכים המקוריים מופיעים בפני נוטריון. חתימה על הצהרה של ציבור נוטריונים מוכיחה שהוא מכיר את החותם באופן אישי או זיהה אותו באופן חיובי ואישר כי המסמך נחתם בחופשיות. לאחר מכן מוצג הנוטריון כ"חותם "באופן אישי בפניו ומאשר כי חתם עליו.