תואנות דרכים בטיפול של עורך דין

על כל עורך דין לפעול בזהירות ובזמן בפתרון בעיה משפטית של לקוח. עורך הדין מחויב ליידע את הלקוח על שינויים בתיק שנגרמו מזמן ונסיבות. כאשר לקוח מבקש הסבר, על עורך הדין לספק זאת תוך זמן סביר. כמו כן, על עורך הדין לנהל רישום מדויק של הכספים המתקבלים עבור הלקוח ולפי בקשה לדווח על סכום זה במהירות ובדייקנות.

עורך דין אינו רשאי להשתמש במידע שהושג במהלך יחסי עו"ד-לקוח

כדי ללחוץ על הלקוח לקבל תשלום. בנוסף, עורך דין יכול להיות בטוח ששמירה על סודיות הלקוח היא בדרך כלל האינטרס הציבורי מכיוון שאנשים נוטים יותר לפנות לייעוץ משפטי ולכן עומדים בהתחייבויות המשפטיות שלהם כאשר הם יודעים שהתקשורת שלהם תהיה חסויה. למעט יוצאים מן הכלל, עורך דין בדרך כלל אינו יכול לומר לאף אחד מה יש ללקוח לומר על תיק. במקרים אלו, עורך הדין מחויב ליידע את הלקוח על ההשלכות המשפטיות של כל עבירה מתוכננת ולסרב לסייע לו.

למשל

עורך דין לא יכול להיות מעורב בכתיבת צוואה ללקוח אשר מותיר לעורך הדין כסף או רכוש משמעותי בצוואה זו. עם זאת, בחלק מהמדינות, לעורך דין עשויות להיות זכויות מסוימות בתיק עד שהלקוח ישלם סכום סביר עבור העבודה שנעשתה בתיק. מכיוון שהלקוח נדרש לשלם רק חלק סביר משכר הטרחה של עורך הדין, עורך הדין אינו יכול להפסיק לייצג את הלקוח מאחר והלקוח מסרב לשלם פיצוי בלתי סביר או מופרז. לקוח שיש לו שתי אפשרויות מגעילות: לשלם לעורך דין, שיכול להיות פיצוי בלתי סביר, או להוציא אפילו יותר כסף כדי לשכור עורך דין אחר ולאלץ עורך דין שני לזרז את הייצוג.

אתה יכול לתבוע הוצאות משפט כתובע בתביעה אזרחית

כך שכירת עורך דין יכולה למעשה לחסוך לך כסף או להרוויח כסף. כאשר אתה שוכר עורך דין, הוא יכול להסביר את כל האפשרויות שלך ולעזור לך להימנע מעונשים קשים עוד לפני תחילת התדיינות משפטית. ובכן, שכירת עורך דין תסייע במקרים רבים להימנע מכאבי ראש משפטיים אפשריים בהמשך הדרך. במצבים רבים אחרים של מחלוקות משפטיות, מחלוקות או יישוב סכסוכים, ייתכן שלא תרצה להסתכן בהתמודדות לבד ללא ייעוץ של עורך דין מנוסה שיוכל לעזור לך.

ללא עזרת עורך דין

הסיכויים שלך להצליח להגיש תביעה נגד עיר או שלטון עירוני קלושים מאוד. בשל ההליך המורכב של הגשת התביעה, אופיו המורכב של הדין בתחום זה וכמות הראיות שתצטרכו להשיג בבית המשפט, חשוב מאוד לעבוד עם עורך דין נזקי גוף אם ברצונכם לתבוע עיר או עיר. עירייה אחרת. כל מי שאינו מומחה בתחום המשפט יכול ליהנות מהיכרות מעמיקה של עורך דין שידריך אותו בתהליך הגשת תביעת נזקי גוף.

בין אם אתם מסתכלים על בית סוהר פוטנציאלי

מנסים למצוא את הבית הטוב ביותר עבור ילדיכם לאחר גירושין, צריכים להתגונן מפני תביעה משפטית, או שיש לכם תיק משפטי אחר, טוב לדעת שיש הם עורכי דין מנוסים שנמצאים במרחק קליק אחד. . כאשר אתה צריך עורך דין, בין אם זה כדי לעזור בפתרון סכסוך גירושין או להתגונן מפני אישום גניבה, אתה צריך לוודא שאתה שוכר עורך דין טוב. עורך דין עסקי מנוסה יכול לדון אם יש לך תביעה אפשרית ומהן אפשרויות ההגנה המשפטיות הטובות ביותר שלך. בין אם החברה מחליטה על פשרה מחוץ לבית המשפט ובין אם תצטרכו לפנות לבית המשפט, עורך הדין שלכם יכול לייצג אתכם גם בשתי התביעות.

אם אדם מחליט לשכור עורך דין

עורך הדין שלו יתערב בשלב זה כדי לדון בצעדים הבאים ואסטרטגיות משפטיות. בעוד שעדיף להתייעץ עם עורך דין לשלב הבא זה, האדם חייב להתחיל לשקול אילו סוגי תביעות יש לאדם ואילו סוגי נזקים הוא רוצה להשיב אם תיקו יצליח.

אם זה לא עובד

כמוצא אחרון, ייתכן שתצטרך לתבוע את עורך הדין שלך בבית משפט לתביעות קטנות בגין עלויות שהוצאת בשינוי מסמכים או בניסיון להשיג אותם. אם נגרמו לך הפסדים עקב האופן שבו טיפל עורך הדין שלך בתיק שלך, שקול להגיש תביעה בגין רשלנות. אם תחליט לתבוע חברה, עדיף להתייעץ עם עורך דין עסקי מקומי לקבלת ייעוץ משפטי נוסף. למעשה, במקרים מסוימים, סירוב לעבוד עם עורך דין עלול להוביל להפרה של הסכם, לאובדן אשראי, או אפילו למאסר.

בשל עמדת האמון והאמון המיוחדת ביחסי עו"ד-לקוח

עורכי דין יכולים להיענש גם על מעשים לא אתיים, גם אם אינם בלתי חוקיים, כגון חשיפת פרטי לקוחות סודיים לאחרים או ייצוג לקוחות שהאינטרסים שלהם סְתִירָה. גם לאחר סיום יחסי עורך דין-לקוח, באחריותו של עורך הדין לסייע במעבר מסודר לעורך דין מחליף על מנת למזער את הנזק ללקוחו לשעבר. כאשר הצד שכנגד מיוצג היטב, עורך הדין יכול להיות עורך דין נלהב מטעם הלקוח ובמקביל להרגיש שהצדק יצא לאור. עורך הדין שלך יכול גם לעזור לך לאסוף ראיות, לבקש את הפריטים הנכונים למצוא ולעזור לך להכין ולהגיש תביעה.

עורך דין שלא עונה לטלפון או לא מתקשר איתך לפרק זמן ממושך עלול להיות אשם בדחייתך

דבר המהווה הפרה של חובות אתיות של עורכי דין. גם אם כבר שילמת לעורך הדין שלך, אתה עשוי להיות זכאי להחזר שכר טרחה, לפעמים מתעוררים מחלוקות לאחר שלקוח קיבל (1) מקדמה במזומן לקראת השירותים שיינתנו (המכונה לעתים קרובות "מקדמה" או " לְקַדֵם"). ") או (2) הציעו תשלום מלא עבור שירותים משפטיים שכבר ניתנו.