תביעות נגד משרד הביטחון

הגשת תביעה לפיצויים נגד משרד הביטחון עשויה להיות מרתיעה, אך לעורכי דין יש רקורד מוכח של עזרה לאנשי השירות הצבאי בבקשה לפיצוי.

תביעות נגד משרד הביטחון מיועדות לא רק לאנשי צבא, אלא גם לתביעות של כל מי שהעוסק בעבר או בהווה בגוף כלשהו אשר קשור למשרד הביטחון.

תביעת פגיעה צבאית נגד משרד הביטחון יכולה להיות קשה ומסובכת, והיא תטופל בצורה הטובה ביותר רק על ידי עורך דין מומחה לנושא.

אם אתה משרת או שירתת בצבא ומאמין שנפגעת מרשלנות של אדם אחר, המומחים יכולים לעזור לך להחליט אם אתה יכול לתבוע פיצויים ממשרד הביטחון.

נתחיל בבדיקה מתי היכן וכיצד לתבוע 

לגבי תאונה או נכות שנגרמה באחריות של משרד הביטחון. בהמשך עלינו לבחון האם אכן קיימת עילה לתביעה נגד משרד הביטחון בגין תאונת עבודה. אנו מדברים על מה יש למעשה לתבוע, מתי ואיפה / כיצד ניתן לתבוע פגיעה אישית והאם תאונת משרד מובילה לתביעת הנזקים עליה דיברנו. גם אם הגשת כבר תביעה בגין נזקי גוף על ידי משרד הביטחון, תוכל לפנות למומחים לקבלת מידע נוסף וחוות דעת נוספת אודות תביעתך.

ניתן להגיש תביעות אזרחיות בגין נזקים נגד משרד הביטחון בגין פגיעות צבאיות שנגרמו במהלך אימונים או שירות פעיל

באופן כללי, כל טענה על פגיעה של איש צבא או ביטחון במהלך עבודתו מוגשת נגד נגד משרד הביטחון. אם הפציעה או המחלה שנגרמה קשורה לשירותו.

כמו כל מעסיק אחר, על משרד הביטחון חובת זהירות כלפי עובדיו והוא מחויב להגן עליהם מפני פציעות או מחלות בעבודה כבכל מקום אפשרי. משרד הביטחון, צריך לנקוט בכל האמצעים הדרושים למניעה ולהפחתת פגיעות בזמן השירות בצבא. אם משהו משתבש, מגיע לחייל פיצוי על פציעותיו וסבלו. 

אם סבלת מפציעה אישית או ממחלת מקצוע בעת שירותך בצבא

אתה רשאי לתבוע פיצוי בגין פגיעה צבאית. וזה לא מונע ממך להגיש טענות אזרחיות נגד משרד הביטחון או כל מעסיק אחר של אנשי צבא.

זה יכול להיות מורכב להגיש טענות נגד משרד הביטחון לכן מומלץ לא לעשות אף צעד בלי להתייעץ עם עורך אשר מומחה לנושא.