שימוש פלס לייזר לאדריכלות ועיצוב פנים

בין אם אתם עובדים על פרויקט שיפוץ בית או סתם מקשטים פנים, שימוש בפלס לייזר יעזור לכם לבצע את העבודה ביעילות. מכיוון שתשתמש במפלס לייזר בפרויקט שלך, דיוק צריך להיות השיקול העיקרי בבחירת אפשרות מפלס הלייזר הטובה ביותר. אם תשתמש במפלס הלייזר בפנים ובחוץ, ודא שלדגם שאתה בוחר יש חוטי הרכבה מרובים, אחרת לא תוכל להשתמש במפלס הלייזר בשום מקום.

אם אתם מחפשים מערכת פילוס עצמית בתחזוקה נמוכה לפרויקטים של שיפוץ בתים

שקול את AdirPro Cube 2 Laser. יש לו טווח של 230 רגל מה שאומר שאתה יכול להשתמש בו כדי ליישר כל משטח במרחק ניכר מהבסיס. כפי שהשם מרמז, זהו גם לייזר פילוס עצמי שקובע אוטומטית את הרמה המדויקת.
לפרטים נוספים בתחום של פלס לייזר וכלי עבודה דילים יש לגשת לאתר ishopy.co.il

אתה תמצא את הלייזר AdirPro Cube 2 מאוד פרקטי ושימושי למדידת נקודות על הקיר

הפער בין ווים ויישור מסמרים. הוא מגיע עם טכנולוגיה בשם Bosch Visimax המספקת נראות מעולה של לייזר קו וטווח של עד 50 רגל. תכונה נחמדה נוספת של קו הלייזר הזה היא שהוא מספק הקרנה של 360 מעלות, מה שאומר שאתה יכול לכסות איתו חדר שלם. השני מבית Huepar מציע +-1/9 אינץ' עם דיוק של 33 רגל וטווח קו לייזר מרבי של 130 רגל.

לייזרים קוויים מסייעים ביצירת קווים של 360 מעלות

אשר לאחר מכן מזוהים על ידי מכשיר אחר כאשר משתמשים בהם על פני שטחים גדולים. שטחי אדמה. סוג זה של לייזר עוזר להקרין קווים אופקיים כולל נקודות או ריבועים בהתאם לצרכים הנוכחיים שלך. הסוג השני של פלס שאתה יכול להשיג הוא לייזר נקודתי, שכפי שהשם מרמז, פועל על ידי שליחת סדרה של מצביע על המפלס. בהתאם לסוג מפלס הלייזר שבו נעשה שימוש, אלומת המפלס יכולה להיות נקודות, קווים, שילוב של נקודות וקווים, או מישור של 360 מעלות.

רוב האנשים משתמשים בפלס לייזר קו מכיוון שהם טובים מספיק כדי להקרין קרן אופקית גלויה. למרות שעבודה באור יום עלולה להשפיע על נראות הקרן, מפלסי לייזר רבים מיועדים לשימוש חיצוני.

עם כלי לייזר

אין צורך לדאוג לגבי אי אחידות או מפלס הרצפה , מכיוון שלייזרי פילוס עצמי עובדים ללא קשר לפגמים ברצפה ומכוונים t הוא ממילא קו הרמה. אתה יכול להשתמש ב-GTL2 Laser Square על הקיר או הרצפה כדי להשיג את הזווית הרצויה בלחיצת כפתור. מפלס הלייזר הטוב ביותר משמש לפילוס ופילוס על ידי הארה מדויקת של הקו על פני השטח הן אנכית והן אופקית.

הודות לפונקציית יישור הכלים האוטומטית

עובד הפריסה לוחץ על לחצן ההפעלה ויכול להיות בטוח לחלוטין שרמת הלייזר המסתובבת שלנו תייצר נקודה אדומה ברמה האידיאלית. התקן אחד, הפעל אותו, והלייזר יזהה אוטומטית את הרמה ויצלם נקודה אדומה עד 200 רגל או יותר עם דיוק של 1/8 אינץ'.

השימוש ברמת לייזר זו

הוא פשוט ביותר; זה מגיע עם כפתור בחלק העליון השולט בחילוף אנכי, אופקי וצולב. מפלס קו הלייזר פועל על ידי הקרנת קווי אור אופקיים, אנכיים או רוחביים על משטחים שטוחים בדיוק מירבי. לייזר הקו פועל על ידי מריחת שכבה אחת על כל משטח ואידיאלי עבור מטלות הבית.

ניתן להשתמש ברמת קו הלייזר הן בפרויקטים למגורים והן בפרויקטים מסחריים

זהו הכלי הנפוץ ביותר בשימוש הן של עשה זאת בעצמך והן של בעלי בתים, אם כי הוא גם אחד הכלים החיוניים בארגז הכלים של קבלן מקצועי. הלייזר ברמת הקו הוא חסכוני יותר וקומפקטי יותר מלייזרים מסתובבים או מותקנים בדרגה מסחרית.

ערכת הרמה עצמית של Johnson Level

היא מכשיר מיוחד המקרין קרני לייזר אופקיות ואנכיות כאחד, ויעזור לך עם יישומי פילוס מרובים בביתך. הוא כולל מצב נעילה ידני ייחודי המאפשר למקם את קרן הלייזר הצולבת לכל קו הקרנה זווית עם קליפ הרכבה מתכוונן. ערכת הפילוס העצמי ברמת ג'ונסון משתמשת בחוטים מוגנים בפטנט, מה שאומר שלא ניתן להרכיב אותה גבוה יותר עם חצובת מצלמה שנייה.

ניתן להשתמש בכלים אלה לפרויקטים של עשה זאת בעצמך ואם אתה בונה או משפץ את הבית שלך

תצטרך לרכוש מפלס לייזר. אם אתה יכול למצוא כלי פילוס לייזר כבד שתוכל להשתמש בו גם בבית, זו עסקה מצוינת. אם אתה מתחיל, יישור קרן לייזר יכול להיות קשה בהתחלה, ובמקרה זה מודל פילוס עצמי כמו זה מושלם.

במחיר סביר להפליא, מכשיר זה משלב מצבי רמת לייזר, אנך וקווי צולב בחבילה עוצמתית אך קומפקטית. מוצר זה משלב את שני היתרונות של צנרת לייזר וקו לייזר מלבני כדי להבטיח שכל המדידות יישארו ללא שגיאות ככל האפשר.

בקיצור, הלייזר AdirPro Cube 2 יכול ליישר אוטומטית כאשר הוא ממוקם על משטח משופע בטווח של 4 מעלות, חוסך לך זמן וניחושים. באמצעות האפליקציה תוכלו להפעיל ולכבות את המכשיר בקלות, לבחור מצבי לייזר ולהתאים את נראות הקו.

זה עובד כמו פלס, פולט אור לייזר דרך נקודות חדות שמציינות את המפלס. לדיוק רב יותר, מד טווח הלייזר הדיגיטלי SkyFlag מכויל את עצמו וכולל גם פלס.
לפרטים נוספים על שימוש פלס לייזר לאדריכלות ועיצוב פנים עליך להעיף מבט ב- deko-israel.co.il

SkyFlag מד טווח לייזר דיגיטלי קנה באמזון מד טווח בגודל כיס זה כולל שטח, נפח ומדידות פיתגורס. FREEMANS PRO-L60 Distance Laser Tape – 60m Buy on Amazon זהו מכשיר מהיר שיכול לבצע חישובים מורכבים בפחות מ-0.5 שניות.