שאיבת הצפות ביוב

משאבת ביוב נשלטת על ידי משרד הבריאות ושירותי האדם (DHHS) והסוכנות להגנת הסביבה (EPA). זו הפעם השנייה בשנתיים האחרונות שמשאבת ביוב נופלת לידיה של רשות מקומית.

באופן כללי

משאבת ביוב שאינה משאבת טחנה יכולה להזיז ביוב בקוטר של עד שני סנטימטרים, שקל יותר לפרק ולהמיס. למשאבות טחנות מי שפכים יש יכולת לעבור דרך ממיסים קשים ומיועדות למגוון תנאים, כמו לחץ גבוה, טמפרטורות גבוהות ולחות גבוהה.

היתרון של משאבות לזרום שפכים

לעומת זאת, הוא שניתן לתכנן אותן לנוע עד 200 ליטרים של שפכים גולמיים לדקה. משאבת השחזה ספיגה נועדה גם לשאוב ביוב מהאדמה מאלפי מטרים, וזה יותר ממה שמשאבת ביוב יכולה לספק. ללא קשר לנס המודרני הזה, ישנם שני יישומים עיקריים שבהם משתמשים בצורה הטובה ביותר במשאבות לזרום שפכים. מי פסולת גולמיים מכילים יותר מדי מוצקים לרוב המשאבות ויש להשתמש רק במשאבות עם טיפול מוצק במקום בו נשאבים מי שפכים גולמיים. מה שמבדיל בין משאבת ביוב לבין משאבת ביצות רגילה הוא שהיא נשאבת לטיפול בכל הפסולת, ולא רק בציוד אפור.

זה יכול להיות יותר חסכוני לשאוב את מי השופכין מעל סמל דרך תחנת שאיבה של שפכים

להרים אותו מעל הסמל ולהרים אותו דרך מערכת הביוב בכוח המשיכה. זה הרבה יותר טוב משאבות ביוב, אך מומלץ להתקין משאבת טחינה אם אתה צריך לשאוב ביוב מערוץ לחץ. בעוד שאיבה מהביוב העירוני של ביתכם עובדת היטב, אני ממליץ להשתמש במשאבת בור ספיגה אם הביוב שלכם עדיין נטחן לזבל. ניתן גם לשאוב ממערכת ביוב תת קרקעית, כמו מתקן לטיפול בשפכים, ומומלץ להשתמש בזה במקום משאבת ביוב, מכיוון שביוב עדיין טוחן לזבל.

אם מערכת הביוב שלך קרובה לביתך או אם יש לך שירותים בקרבת מקום (מה שקורה לעתים קרובות במרתפים ובחדרי אמבטיה), ייתכן שיהיה צורך במשאבת ביוב. אם קו הביוב הראשי שלך עובר דרך רצפת בטון, ייתכן שתצטרך גם משאבת ביוב.

קבלת משאבת ביוב עשויה מחומר כבד כמו ברזל יצוק אמורה להבטיח חיי שירות ארוכים ואמינים

אם אתה אוסף משאבת ביוב למערכת שלך בבית, עדיף להתייעץ עם מתקין ביוב ומשאבות מקצועי. אם יש לך מערכת ביוב גדולה יותר, אם המשאבה פועלת ברציפות במשך זמן רב, או אם כנראה יש לך חסימה במערכת הביוב שלך, עדיף לכבות את המשאבה ולהזעיק אינסטלטור. עם זאת, אל תהססו להתקשר לאינסטלטור המורשה המקומי שלכם מכיוון שאתם חושדים במספר בעיות אחרות במערכת הביוב שלכם, כמו צינור ביוב דולף או משאבה פגומה.

סתימה בצינורות בוצה ביובית יכולה להתרחש

אך בדרך כלל משאבת ביוב תוכל לדחוף את הפסולת במורד הצינור על ידי הפעלה מעט יותר זמן. בגלל האפשרות של הצפה, בדרך כלל לא מומלץ להשתמש במשאבת ביוב ידנית בתוך מיכל הביוב שלך. מסיבה זו, שימוש במערכת שאיבת ביוב ידנית עלול לגרום לבעיות בזרימת המים למערכת הביוב, ועל כן לעולם אל תשתמשו בה במיכל הביוב שלכם. למרות האפשרויות לעלות על ביוב, השימוש במשאבת ביוב ידנית בתוך מיכלי הביוב או בדרך כלל אינו מומלץ.

משאבות טחנות שפכים לא תמיד נחוצות לשאיבת ביוב גולמי

אלא משמשות בביצות, שלעתים קרובות מלאות בפסולת קטנה, כך שניתן יהיה לנהל את המערכת. כאשר בוחנים את המינוח, חשוב לזכור שלא כל משאבות הביוב הן שאיבות גרינר ולא כל משאבת ביוב היא משאבת השחזה. ניתן להטמיע משאבת טחנה רק במשאבות הביוב לזמן קצר, לרוב למספר דקות או שעות.

משאבות מי שפכים הן תהליכים שבהם מים אפורים (פסולת גולמית) מועברים מהבית למיכל ביוב או צינור ביוב ראשי

בחלק מהמקרים, משאבות מי שפכים משמשות לשאיבת הפסולת למיכל הספיגה, שם הוא מתרוקן מאוחר יותר מבור הספיגה. מי שפכים המכילים מוצקים רכים עד קוטר 2 'מוזרמים בדרך כלל למתחמי מגורים. הוא נשאב ליעדו, בדרך כלל אל מכון הטיהור או, במקרה של משאבה למתקן הטיהור, אל מכון הטיהור.

אגן מי שפכים או אגן איסוף משמשים כמאגר זמני לביוב לפני שהם נסתרים במשאבה טבולה המזרימה את מי הפסולת לצינור הביוב הראשי

ביצה מיועדת לקליטת שפכים עם עליית מפלס המים, המופעלת באמצעות מתג צף המפעיל את משאבת המנוע ומשאיבה את מי השופכין.
למידע נוסף בתחום של שאיבת הצפות ביוב כדאי לבדוק ב- biuvit.co.il