פתיחת סתימות ביוב

זה מעצבן, אבל אם הבעיה האמיתית מתרחשת במערכת הביוב, יש לך בעיות אמיתיות. הביוב לא יכול להגיע לשום מקום, לא יכולים להיות לו מכשירים לאבטח אותו ולא יכול להיות בו ביוב גולמי לאבטח אותו. הוא משולב באבזור או שהפסולת שוכחת להידחק, מה שמוביל לעומס יתר על מערכת הביוב.

אם אתה רואה מי ביוב זורמים דרך הצינור, זה מצביע על כך שיש לך צינור ביוב חסום. מים בצינורות יציגו סתימות גם בצינור הראשי וגם בצינורות הניקוז, לכן חפשו סתימות שניתן להסיר לפני שנשפך.

פקקי מטבח קבועים זה דבר אחד, אבל יש סיכוי שהסתימה תקועה בצינור הביוב שלך. יתכן שלתעלה הראשית של העיר שלך יש סתימה גדולה יותר או שהתעלה הראשית של הבית שלך מאובטחת. אם אתה צריך לנתק את קו הביוב הראשי, התקשר מיד למומחה.
למידע נוסף אודות פתיחת סתימות ביוב כדאי להעיף מבט ב- termo.co.il

אם אתה מתקשר לאינסטלטור מנוסה אם יש לך סתימה במערכת הביוב

זה יכול לעזור לך להפעיל את מערכת הביוב שלך כראוי, מה שאמור לעלות לך, אם אפשר, ביעילות. אתה תשלם כ -550 דולר כדי שבלתי האינסטלטור שלך יהיו חסומים על קווי הביוב העיקריים שלך, בעוד שתצטרך תוספת של 1,500 עד 2,000 דולר כדי להסיר את הסתימה. השיטות והשיטות בהן משתמשים האינסטלטורים יתרמו לא רק לעלות סתימת צינורות התעלה הראשית, אלא גם לעלותם.

אם אין לכם שירות ניקוי ביוב

עליכם להתייעץ עם מומחה שיעזור לכם לנקות את צינורות הביוב העיקריים שלכם, מכיוון שמדובר בעבודה מלוכלכת הדורשת כלי תברואה מיוחדים. אם צינור הסתימה נמצא עמוק בצינור הביוב, יקר יותר לנתק אותו ואם הוא רחוק מדי ממיקומו, האינסטלטור יצטרך ללכת לגג ביתכם ולגשת אליו. ככל שמיקום הקבוקים שלכם קרוב יותר וציוד הניקוי נגיש אליו, או שיהיה קשה יותר לאינסטלטור שלכם לגשת אליו, מה שמייקר את העבודה.

אחד מכלי ניקוי הניקוז הנפוצים בהם משתמשים אינסטלטורים בכדי להסיר מכשולים בצינורות הוא בורג ניקוז ממונע, המכונה גם נחש ניקוז. לאינסטלטור יש גישה לכלים כמו סלילי ניקוז וברגים שיכולים להסיר חפצים יותר מפתח הניקוז.

חבר את קצה הבורג לניקוי ביוב והחלק את הכבל דרך קו הביוב כדי למנוע את הסתימה.

אם אתה חושב שיש לך סתימה בצינור הביוב

אתה יכול לגרום לאינסטלטור שלך לבדוק את זה בעזרת שירות מעקב וידאו. אם התולעת או סילון המים אינם מנתקים את צינורות הביוב, עליך לבקש בדיקה של מומחה בכדי לקבוע מה גורם לסתימות. לאחר שאבטחתם את הניקוז בביתכם, האינסטלטורים ישתמשו במצלמה מיוחדת כדי לאתר את הבעיה. לאחר שהסתימה לא הוסרה באמצעות בורג, הם ישתמשו במצלמות כבלים סיביות לבדיקת התעלות. אם אתה חושב שצינור הביוב הראשי שלך סתום, אתה יכול לצאת החוצה ולהסיר את המכסה על צינור הניקוז הראשי כדי לשחרר את הלחץ במערכת. אם אתה מריח גז ביוב, בדוק שמלכודת הביוב מלאה במים ואם לא, האם מכסה ניקוי הביוב שלך הדוק.

אם הצינור במצב טוב ויש בו רק סתימה, אינסטלטור יכול לנתק אותו מבלי שיצטרך להחליף אותו או לחפור את הנכס. על ידי הסרת המכסה באמצעות נחש צינור או בורג, ניתן לבטל סתימות על ידי ניקוי הביוב.

ביוב סתום יכול להוות בעיה חמורה שיכולה להיות מסווגת כמצב חירום לתברואה או סכנה בריאותית פוטנציאלית

לפני שאתה מכניס את נחש הצינור ומנסה לתקן משהו, חשוב לדעת את הסימנים של צינור ביוב חסום. אם ייתכן שיש לך צינור ראשי חסום או צינור ניקוז, עליך להיבדק היטב. קח את משחק ניקוי הניקוז שלך לשלב הבא על ידי ללכת לחנות כלבו ולהרים מנקה ניקוז, מברג וכמה כלים אחרים כדי לראות אם אתה יכול לשלוף מה שהוא סותם את הביוב ושובר אותו.

אם הניקוז הראשי חסום, הוא יכול לסגת לנקזים סביב הבית, ולהגדיל את הסיכון לסתימות. דחפו את הביוב כך שהפסולת תזרום מהביוב לנקז או לנקז בחלק אחר של ביתכם.

אם הניקוז איטי או לא עובד

סביר להניח שקו הביוב הראשי שלך סתום או פגום. עדיף להתקשר לאינסטלטור מקצועי שיסתום את הביוב הראשי בכדי למנוע נזק לצינור או זיהום. אם יש לך ביוב חסום, אל תתן לניקוז שלך לרוץ יותר מכמה דקות כדי לנסות לנקות אותו.