עיסוי שוודי מומלץ

עיסוי שוודי משמש לעתים קרובות למחלות פיזיות והוכח כמקל על כאבים, מתח ומתח שרירים. מטפל ספא מורשה יכול לחדור עמוק יותר לתוך עיסוי הרקמות העמוק שלך עם הרבה מאותן תנועות פיתול ולישה כמו עיסוי שוודי, אך לשלב לחץ גבוה יותר. עיסוי רקמות עמוק יכול לעזור להגביר את זרימת הדם ולהפחית דלקות, ומהווה עיסוי טוב לאימון גושי שרירים ולהקלה על מתח הגוף וכאבים.

במהלך העיסוי השבדי

המטפל שלך מפעיל לחץ קל כדי לשחרר שרירים מתוחים, לעורר את זרימת הדם ולספק הרפיה. הלחץ המופעל בטיפול בעיסוי שוודי עוזר להרפות את השרירים ולהקל על מתח בנוי. יתרון נוסף של העיסוי השבדי הוא הגמישות והגמישות של הרקמה, שיכולה להפחית את הציור באנשים הסובלים מכל סוג של מחלת מפרקים מתישה הגורמת להם לכאבים או לתחושות.

עיסוי רקמות עמוק

הוא טיפול עיסוי שוודי המשתמש בפעימות עדינות כדי לפנק חלקים רגישים יותר בגוף ופעימות חזקות כדי לגרום לשרירים להיות עבים יותר. הטכניקה הנהוגה בעיסוי רקמות עמוק דומה לעיסוי שוודי אך התנועה איטית יותר והלחץ מעט חזק יותר ומרוכז באזורים בהם אתה מרגיש מתח וכאבים כרוניים. עיסוי רקמות עמוק משתמש במשיכות ארוכות ובטכניקות סריגה הדומות לעיסוי השוודי שבו המטפל שלך מפעיל יותר לחץ ועוצמה על נקודות צרות.

בעוד עיסוי מסוג זה מתמקד בהרפיה של השרירים ומכוון לשרירים שטחיים ורקמת חיבור

עיסוי ממוקד רקמות עמוק מגביר את זרימת הדם. על מנת להגיע לרקמת שריר עמוקה יותר, המטפל מעסה שריר שכבה אחר שכבה, מפעיל יותר ויותר לחץ ומשתמש בטכניקות מיוחדות כגון ציפורניים, אגרופים ומרפקים כדי להגיע לרקמת שריר עמוקה ולמתוח אותה.

המטרה הסופית של העיסוי השבדי

היא להרפות את כל הגוף, להגביר את זרימת הדם ואת אספקת החמצן ולהפחית רעלנים ומתח שרירים. ישנן מספר טכניקות עיסוי שוודיות שונות, אך כולן משלבות עיסוי מרגיע עם עיסוי מעגלי המופעל בכוח עדין המופעל על ידי הידיים (חיכוך). העיסוי השבדי כולל משיכות ארוכות, רכות ומסוקסות המשחררות מתח בשרירי הגוף העמוקים.

כפי שאתה יכול לראות

מטרתו של סוג עיסוי זה היא להפחית מתח ומתח שרירים ולשפר את זרימת הדם ואת טווח התנועה. המטפל השוודי לעיסוי גוף משמן את העור בשמן עיסוי או קרם לפני ביצוע משיכות העיסוי השונות. הרפיה באמצעות משיכות ארוכות, עדינות וקצביות על העור מאפשרת למטפל בעיסוי להרגיש טונוס שרירים כללי ולמצוא אזורים בעייתיים לעבוד עליהם.

אם אתה רוצה לשחרר מתח ולרפות את המתח בשרירים שלך

אולי תרצה עיסוי שוודי, אבל אם אתה צריך עבודה עמוקה יותר על השרירים שלך בגלל פציעה או מחלה כרונית, בחר בעיסוי רקמות עמוק. לאחר שתיידע את המעסה שלך לגבי נקודות הכאב שלך, תוכל לכוון אותן באמצעות תנועות שבץ על מנת לשפר את זרימת הדם המקומית ולהפחית את מתח השרירים. בעיסוי בסגנון שוודי, כל הגוף מעסה כך שתקבל יותר הקלה על השרירים מאשר אם נעשה שימוש בחום. עיסוי שוודי, המכונה גם עיסוי קלאסי, שונה מסוגי עיסוי אחרים כגון עיסוי רקמות עמוק וספורט בכך שהמטרה העיקרית היא להשיג אפקט מרגיע והרפיה נפשית ופיזית, אומר כריס מינהאן, מייסד עיסוי טיפולי משוחזר. עיסוי שוודי הוא עיסוי טיפולי לכל הגוף הפועל ברקמות הרכות והשרירים לשיקום הבריאות וליצור השפעה מרגיעה ומאזנת על מערכת העצבים. המטפל שלך משתמש בתנועות לישה ועגולות עמוקות כדי להגביר את זרימת החמצן למחזור הדם, מה שעוזר לחומצה לקטית וחומצת שתן בגוף.
בכדי לראות עוד מידע בנושא של עיסוי שוודי מומלץ ניתן לבקר ב- flamingospa.co.il

עיסוי שוודי משמש לא רק להקלה על כאבים הנגרמים על ידי פציעות ומתח שרירים

אלא גם לטיפול בכאבים כרוניים הנובעים ממגוון מחלות ומחלות כגון דלקת פרקים ופיברומיאלגיה. עיסוי שוודי מהווה חלק מגישה הוליסטית לבריאות המטופל ומסייע להתייחס לכל ההיבטים של בריאות המטופל – נפש, גוף ונפש – במקרים רבים לקידום הבריאות. עיסוי גוף שוודי הוא הדרך המושלמת להתגבר על מתח, להירגע ולעבוד את הלחץ של הגוף והנפש.

טיפולי העיסוי המורשים שלנו פועלים להפגת מתחים ומתחים באמצעות חיבוק חם של השרירים שלך

אחד היתרונות הגדולים האחרים של מתח מרגיע עם עיסוי שוודי הוא רמה נמוכה יותר של קורטיזול, שעוזרת למערכת החיסון שלך לבנות חזקה יותר, כלומר אתה הופך להיות פחות חולה ויכול להקדיש יותר זמן לדברים שאתה נהנה מהם. לעיסוי שוודי ולעיסוי רקמות עמוק יש מעט קווי דמיון, אך משתנים בכמות הלחץ שמפעיל המטפל.

עיסוי גוף שוודי

הוא שילוב של טכניקות רבות ושונות שניתן לסכם בפגישה אחת. המטפלים המורשים שלנו מתאימים אישית את העיסויים שלנו באמצעות שתי טכניקות עיסוי קלאסיות ומוכרות: עיסוי שוודי ורקמות עמוק. לכ -80% מסגנונות הטיפול בעיסוי יש מגוון טכניקות לחץ ותנועה בהן לוחצים, משפשפים ומניפולציות בעזרת שרירים ורקמות רכות אחרות בעזרת הידיים והאצבעות.

להפרעות יציבה יכולות להיות סיבות רבות

כולל שרירים מתוחים עקב מתיחות חוזרת ונשנית או פיצוי יתר של שרירים להפגת מתחים, ישיבה ממושכת או פציעה, ועיסויים שבדים יכולים לסייע בהקלה על חוסר איזון ביציבה השרירית. המטפל שלך מעסה שמנים אתריים ותחליבים המתאימים לסוג העור שלך ולגוף ולאחר מכן מבצע סדרה של שבץ וטכניקות לחלקו הספציפי של גופך שאליו אתה רוצה להגיע (למשל, שבץ ארוך והחלקה לאורך הגב כדי להירגע או ללוש. ומשפשף את כתפיך כדי לשחרר קשר).