עורך דין תקנון אתר אינטרנט

אנו יכולים לעזור לך לנתח האם נוהלי האינטרנט של החברה עומדים בתקנים החוקיים והתקנות הנוכחיים. מדיניות פרטיות היא הסכם אתרים שקובע את ציפיות הצרכנים לגבי איסוף ושימוש במידע האישי. מדיניות כזו אמורה להגביל את אחריות החברות ביחס לשימוש במידע ועל החברה להיות שקופה לגבי אופן השימוש במידע.

מדיניות פרטיות היא הצהרת הגילוי של החברה שלך המודיעה ללקוחות כיצד המידע האישי שלהם נאסף, נשמר, מנוהל ומשותף עם צדדים שלישיים המשתמשים באתר.

מדיניות הפרטיות שלך מתארת את נתוני המשתמשים שחברתך אוספת

הוא חושף כיצד האתר שלך אוסף ומנהל מידע אישי המסופק על ידי המשתמשים בו, כולל שמם, כתובתם, מספר הטלפון הנייד וכתובת הדוא"ל שלהם. כמו כן, הוא מבהיר אם המידע המסופק על ידי משתמשים הוא מרצון, מספק פחות מידע או מגביל את הגישה לפונקציות של האתר.

מדיניות הפרטיות שלך צריכה ליידע את המשתמשים כיצד החברה שלך משתמשת בנתונים שלהם

מדיניות הפרטיות שלך מדגישה כי אין אפשרות לחברה להבטיח כי נתוני המשתמש נקיים מהתקפות זדוניות או פשרות, ועל כן על המשתמשים להבין כי העברת הנתונים האישיים שלהם היא על אחריותם בלבד. המדיניות שלך צריכה להרגיע את המשתמשים שהחברה נוקטת בכל האמצעים הדרושים כדי להגן על הנתונים שלהם, כלומר

זה לא מחייב עורך דין לכתוב את תנאי השימוש שלך או את מדיניות הפרטיות שלך לאתר או לאפליקציה שלך

אך כל אתר זקוק למדיניות פרטיות המתארת איזה סוג מידע הוא אוסף, כיצד הוא משתמש בו, מי משתף אותו, מה מאוחסן בו ומה מוגן. לסיכום, אינכם זקוקים בהכרח לעורך דין בכדי לכתוב מדיניות פרטיות.

אם החברה שלך אוספת כמויות גדולות של מידע אישי אודות משתמשים או אם במדינות אחרות יש חוקים מורכבים בנושא הגנת נתונים

תוכל לשקול לגרום לעורך דין לכתוב את מדיניות הפרטיות שלך. אם העסק שלך אוסף או עושה הרבה מידע אישי בתדירות גבוהה, יצירת מדיניות הפרטיות שלך על ידי עורך דין יכולה לעזור להבטיח שאתה מוגן לחלוטין ולעמוד בכל החוקים הרלוונטיים. לדוגמא, אם אתה מנהל בלוג אישי קטן שאוסף כתובות דוא"ל לשליחת העלון החודשי שלך, ייתכן שלא תזדקק לעורך דין. אם אתה מנהל חברת סחר אלקטרוני המספקת ללקוחות ברחבי העולם, סיוע משפטי יכול להיות מועיל אם מדיניות הפרטיות שלך מעט מורכבת. סיבה נוספת להעסיק עורך דין שיכתוב את מדיניות הפרטיות שלך היא אם אין לך זמן ליצור בעצמך.

בתחומי שיפוט רבים אין צורך במיקום הגיאוגרפי של משרד עורכי הדין או משרד עורכי הדין

במדינות מגבילות יותר, דף הגישה המקורי, המכונה גם דף הבית, עשוי לזהות מיקום גיאוגרפי נדרש (למשל העיר או העיר בה נמצא מטה עורך הדין). כך גם בישראל קישור מדף הבית לדף עם מידע על האתר אינו נחשב מספיק. שירות האינטרנט שלנו אינו מאפשר לצדדים שלישיים לאסוף מידע אישי אודות הפעילות המקוונת שלך באתר זה למטרותיהם. למרות שהחברה עשויה להשתמש בשירותי צד שלישי לצורך עוגיות חיבור, איננו מאפשרים לספקי צד שלישי להשתמש בנתונים האישיים של המשתמשים בשירות האינטרנט שלנו.

דוגמה לסעיף של קטינים -על מנת לכבד את פרטיותם של קטינים

החברה אינה אוספת, מתחזקת או מעבדת מידע אישי כלשהו המועבר על ידי אנשים מתחת לגיל 18 לשירותי האינטרנט שלנו באמצעות שירותי האינטרנט שלנו. ככל שאנו אוספים נתונים אישיים מקטינים לאחת המטרות המוזכרות בהצהרה זו, אנו נעשה זאת בהסכמה מתאימה, ככל שזה מותר על פי החוק החל.

דוגמה לסעיף עיבוד מידע – אם יש לנו צורך עסקי לגיטימי מתמשך לעבד את המידע האישי שלך

אנו נמחק או אנונימי אותו, אך אם זה לא אפשרי (למשל אם המידע נשמר בגיבוי או בארכיון) נאחסן את מידע, ובמידת האפשר, לבודד אותו להמשך עיבוד ומחיקה. אנו עשויים לעבד מידע לפרקי זמן ארוכים יותר, בתנאי שעיבוד כזה משרת את מטרת הארכיון למטרות עניין ציבורי, עיתונות, ספרות, אמנות, מחקר מדעי או היסטורי או ניתוח סטטיסטי והוא כפוף להגנה על מדיניות פרטיות זו. אנו שומרים את המידע בצורה המזהה אותך ומשרת את המטרה שלשמה נאסף המידע אלא אם כן צוין או הוסמך אחרת במדיניות הפרטיות.

חוקי פרטיות ואבטחה משפיעים על האופן שבו חברות אוספות

משתמשות, מעבירות וחושפות מידע אישי ואנו מסייעים לחברות להבין ולמלא אחר שלל השינויים, התקנות והשיטות המומלצות בתחום זה. ___________מיישמת מדיניות פרטיות ומדיניות קובצי cookie לאור חובתנו העיקרית לציית לחוק, לשמור על סודיות לקוחותינו ולייצג את לקוחותינו בחריצות ככל האפשר במסגרת החוק. אנו מייעצים ללקוחותינו בנושאי פרטיות באינטרנט המתעוררים במהלך עסקאותיהם ופעילותם השוטפת לוודא שייצוגם של צרכנים, עובדים וצדדים שלישיים עולה בקנה אחד עם חובותיהם החוקיות, מונע סיכוני מוניטין ומפחית את הנטל להשגת אלה. שירותים.

היתרון של שכירת עורך דין לעריכת תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות שלך הוא שמסמכים אלה ספציפיים לאתר, לאפליקציה או לחברה שלך. כאמור לעיל. 

מפעילי אתרים מסחריים חייבים להיות מוכנים לעמוד בהתחייבויותיהם. בהתחשב בסיכונים, מדיניות פרטיות כתובה היטב יכולה לסייע בהגנה עליך מפני אחריות ותוצאות משפטיות. אם מדיניות הפרטיות שלך פשוטה, אתה יכול לכתוב אותה בעצמך.

ככל שתקפיד על חוקים רבים יותר

יהיה טוב יותר שעורך דין ינסח את מדיניות הפרטיות שלך. להלן מספר דוגמאות לגורמים שיכולים להגדיל את איכות מדיניות הפרטיות שלך, את הזמן שלוקח לרשום אותה, את האחריות המספקת את השירותים שהאפליקציה שלך או אתרך והעלות המוגברת של עורך דין לנסח מדיניות פרטיות לעמוד הצרכים האלה. הסיבה שעליך לפנות לעורך דין לכתוב את מדיניות הפרטיות שלך היא לוודא שיש לך את כל מה שאתה צריך מבחינה משפטית כדי לעמוד בהוראות הדרושות ולהגן על עצמך מאחריות ומתביעות מיותרות.

 

עבור עוד מידע על עורך דין תקנון אתר אינטרנט באפשרותך לבדוק כאן: contracto.co.il