עורך דין משכורות

מבוא: הבנת חוקי המשפחה והחופשה רפואית בארה"ב וקנדה

לארה"ב ולקנדה יש חוקים שונים המסדירים את תשלום המשכורות, הטבות והיבטים אחרים של חיי העבודה. בארה"ב יש חוקים רבים שנתפסים כידידים יותר למשפחה מאשר אלה בקנדה.

ארה"ב נתפסת כידידותית יותר למשפחה מקנדה מכיוון שהיא מציעה חופשת לידה בתשלום של עד 12 שבועות, בעוד שקנדה מציעה חופשת לידה של 17 שבועות בלבד (עם אפשרות לקחת שישה חודשים נוספים ללא תשלום).

בנוסף, ארה"ב נתפסת גם כידידותית יותר למשפחה מכיוון שהיא מציעה חופשת אבהות בתשלום של עד 12 שבועות. זאת בניגוד לקנדה שבה אין חופשת לידה המוצעת בחוק.

מאמר זה עוסק כיצד להשתמש בעורך דין כדי לוודא שאתה מוגן בכל הנוגע לדיני משפחה וחופשה רפואית.

לארה"ב ולקנדה יש חוקים שונים בכל הנוגע לחופשות משפחתיות וחוקי עבודה. בארה"ב, אם אתה עובד אצל מעסיק עם יותר מ-50 עובדים, הם מחויבים על פי חוק לתת לך לפחות 12 שבועות של חופשה ללא תשלום בשנה, אך הממשלה הפדרלית אינה מספקת חופשה בתשלום. בקנדה, אין חוק פדרלי שמחייב חופשה רפואית משפחתית בתשלום או ללא תשלום – במקום זאת, לכל מחוז יש חקיקה משלו העוסקת בנושא זה.
למידע אודות עורך דין משכורות עליך לגשת לאתר employment-law.co.il

מבוא: תפקידו של עורך דין מיסים

עורך דין לדיני עבודה הוא עורך דין שלמד ועמד בבחינת הלשכה הנדרשת.

עורך דין שכר הינו מומחה בדיני עבודה והוא עורך דין שלמד ועמד בבחינת הלשכה הנדרשת.

דיני מיסים הם נושא רחב ומורכב. לא מדובר רק במס הכנסה, אלא גם במסים אחרים כמו מס רכישה ומס רכוש.

עורך דין המתמחה בדיני מיסים יידע את השינויים האחרונים בחוק, מה שיכול לחסוך ממך לעבור עליו שלא ביודעין. הם גם יוכלו להציע עצות כיצד להפחית את המסים שלך, או אסטרטגיות להשקיע את הכסף שלך כך שתוכל להימנע מתשלום מסים לחלוטין.

זכויות מעסיקים בארה"ב עם בדיקת סטטוס הגירה ומסמכי I-9

חוק הרפורמה והבקרה בהגירה (IRCA) משנת 1986, כפי שתוקן, קובע כי על מעסיקים לבחון תיעוד כדי לקבוע את זהותם וזכאותם של כל העובדים שנקלטו לאחר 6 בנובמבר 1986. אם מעסיק שוכר עובד חדש מבלי לבחון את המסמכים, מעסיק עלול להיות חשוף לקנסות על העסקת זר בלתי מורשה ביודעין.

טופס I-9 משמש את המעסיקים כדי לוודא שכל עובד שזה עתה נשכר זכאי מבחינה חוקית לעבוד בארה"ב טופס I-9 הוא מסמך בן שני עמודים עם 11 סעיפים שיש למלא גם על ידי המעסיק וגם על ידי העובד. הסעיפים הם:

1) שם המעסיק וכתובתו

2) שם העובד

3) סוג מסמך הזיהוי שמציג עובד

4) תאריך לידה

5)

כמה מרוויח עורך דין מיסים?

עורך דין הוא אדם העוסק בעריכת דין, כעורך דין, עורך דין, עורך דין, עורך דין, עורך דין, עורך דין (משפטי), עורך דין, עורך דין (ארה"ב) או עורך דין.

עורכי דין הם בדרך כלל בעלי תואר במשפטים ועליהם לעבור את מבחן הלשכה על מנת לעסוק במקצועם.

שכרו של עורך דין תלוי בהשכלתו ובניסיונו.

עורכי דין מסוימים מרוויחים יותר מ-200 אלף דולר בשנה בעוד שחלק מרוויחים פחות מ-50 אלף דולר בשנה.

שכרם של עורכי הדין משתנה בהתאם לסוג המשפט בו הם מתמחים. לדוגמה, עורך דין פלילי ירוויח בדרך כלל יותר מעורך דין משפחה.

עורכי דין שעובדים בפרקטיקה פרטית מרוויחים בדרך כלל יותר מאלה שעובדים במשרות ממשלתיות או בשירות הציבורי. השכר הממוצע לעורכי דין הוא בסביבות 130,000 דולר לשנה, אך זה יכול להשתנות באופן משמעותי בהתאם למיקום ולסוג המשפט הנהוג.

גם השכר לרואי חשבון משתנה בהתאם לרמת הניסיון והמומחיות שלהם. רואי חשבון מתחילים מרוויחים בדרך כלל בסביבות 40,000 $ לשנה בעוד רואי חשבון בכירים יכולים להרוויח למעלה מ- 120,000 $ בשנה.