עורך דין לקניית דירה

ישנן שתי סיבות לכך שרוכש דירה ממוצע בארץ לא שוכר עורך דין ברכישת נכס. בהודו, רוכשי דירות אינם מחויבים על פי חוק לשכור עורך דין כדי לקנות או למכור נכס. אם אתה מוכר נדל"ן, עורך דין המייצג אותך אינו חובה חוקית ברוב המדינות.

אם אתה רוצה שעורך דין ייצג אותך בעסקה, תצטרך לשכור עורך דין משלך. שכירת עורך דין שייצג את רוב הקונים עולה כסף – קונים לא בהכרח מוכנים לשלם דולרים. כמעט בכל העסקאות בניו יורק, גם הקונה וגם המוכר יוצגו על ידי עורך דין.

בנוסף

בניו יורק באמת הכרחי שעורך דין ייצג גם קונים וגם מוכרים במכירות נדל"ן. לדוגמה, אם אתה קונה בניו יורק, אתה מחויב על פי חוק להיות מיוצג על ידי עורך דין. עם זאת, במדינות מסוימות, כמו ניו יורק ומסצ'וסטס, רק עורך דין יכול להכין את הניירת לרכישת הבית, לבצע חיפושי כותרת ו/או לסגור את העסקה.

אם אינך עורך דין מורשה של מדינת ניו יורק

יהיה זה חכם לשכור עורך דין כדי לקנות או למכור. בכל מקרה, חשוב לזכור שהמתווך שלכם לא צריך "לפעול" כעורך דין; עליך לשכור עורך דין מורשה שיספק ייעוץ משפטי לאורך תהליך הקנייה (או המכירה).

גם אם אינך צריך לשכור עורך דין לשום חלק בתהליך הקנייה או המכירה של הבית

ייתכן שתרגיש טוב יותר עם מישהו שיוכל להסביר סוגיות משפטיות מורכבות. ישנם מספר מצבים בהם עורך דין מקרקעין יכול להועיל בתהליך הקנייה והמכירה של דירה, החל מבדיקת חוזה המכר למכירה אופיינית ועד להתמודדות עם מכירה מורכבת במיוחד. גם אם אתה עובד עם סוכן נדל"ן, עורך דין יכול לעזור לעסקה שלך לעבור בצורה חלקה, במיוחד אם היא מורכבת. אמנם אין צורך בעורך דין, אך עורך דין כזה יכול לעזור לך להימנע מבעיות לפני, במהלך ואחרי סגירת העסקה.

איך עורך דין יכול לעזור ומה יעשה בעסקת מכירה תלוי במצבך

במדינות הדורשות את עזרתם, עורך הדין סוקר בדרך כלל את חוזה המכר, סוקר את הכותרת ומפקח על הסגירה. במדינות מסוימות יש חוקים ספציפיים המחייבים עורך דין להיות נוכח בשלבים מסוימים של תהליך הקנייה כדי לעזור לקונים להבין את החוקיות ולהימנע מהתדיינות עתידית. חלק מהאנשים שוכרים עורך דין בשלב מוקדם של התהליך לטיפול בנושאים כמו בדיקת הסכם תיווך עם סוכן נדל"ן, בעוד שאחרים ממתינים עד לניסוח או סגירת חוזה מכר.

ברוב המקרים החוק אינו מצריך סיוע של מתווך נדל"ן

אם כי סוכן יכול לסייע לכם במשימות העומדות בקנה אחד עם החוק, כמו הכנת חוזה מכר דירה. עורכי דין בתחום הנדל"ן מכירים את כל ההיבטים של תהליך רכישת הדירה ויכולים לייצג קונים, מוכרים או מלווים. עורכי דין נדל"ן מתמחים בעבודה עם קונים, מוכרים ומלווים כדי להגן על האינטרסים של הלקוחות בעסקאות נדל"ן.
בכדי לקרוא פרטים מורחבים בתחום של עורך דין לקניית דירה עליך לבקר באתר

עסקאות מקרקעין יכולות להיות מורכבות ביותר

ולכן חשוב למצוא עורך דין מנוסה במתן הסיוע הדרוש. בקניית דירה או בית בניו יורק, מומלץ לא רק לשכור עורך דין מקרקעין שייעץ לכם במהלך העסקה, אלא חשוב להבין היטב כמה תשלמו בהוצאות משפט. ישנם מומחים שאומרים כי בעת רכישת בית, תמיד כדאי לשקול לשכור עורך דין.

בעוד שעורכי דין יכולים לעזור אם אתה חווה אפליה בעת רכישת בית

יש אפשרויות זולות יותר זמינות. עורכי דין בהחלט יכולים לסייע במידה ואתם נתקלים באפליה בתהליך רכישת הדירה. עם זאת, לפעמים רוכשי דירות מתמודדים עם בעיות חוזיות שעדיף לטפל בהן על ידי עורכי דין מקצועיים.

העמלות משתנות בהתאם למפלגה

עורך דין מקרקעין מייצג את מורכבות העסקה ובמקרים מסוימים את שווי הנכס, אך מצפה לשלם בין 150 ל-350 דולר לשעה. כל עורך דין מקרקעין עשוי לגבות סכום שונה עבור הייצוג המשפטי שלו בהתאם למורכבות העסקה, לכן כדאי לאשר מראש מה יהיו התעריפים בטרם הזמנת עורך דין לטיפול בחוזה המקרקעין ובתהליך הסגירה.

לא משנה כמה מנוסה הסוכן שלך, דבר אחד שהם לא יכולים לעשות עבורך הוא לספק ייעוץ משפטי. בעוד שסוכנים טובים יודעים הרבה על חלקים מתהליך המשא ומתן וההתקשרות, הם לא יכולים לשפוט סוגיות משפטיות.

מומלץ מאוד לשכור עורך דין מכיוון שהוא יגן על האינטרסים וההשקעות שלך

במיוחד אם אתה עושה קניות בניו יורק. בעוד שיש עורך דין אינו מבודד אותך לחלוטין מתדיינות כזו, קבלת ייעוץ משפטי בהחלט יקטין את הסיכון שלך. אם המדינה שלכם לא דורשת עורך דין, רוב הסיכויים שתוכלו להסתדר בלי עורך דין.