מה צריך לדעת לפני שבוחרים עורך דין

להלן כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם לנקוט בחוק וכיצד למצוא את בית הספר המתאים לך. להלן שלושת הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת עורך דין או משרד עורכי דין.

אם אתה שוכר משרד עורכי דין גדול שייצג אותך

ודא שאתה יודע איזה עורך דין יעבוד בעניינך. אם קיבלת המלצה או המלצה, הדרך הטובה ביותר לבחור עו"ד מוסמך היא לבקש מהעו"ד את המלצתך. זה מביא אותנו לרשימת השאלות שיש לשאול כדי להחליט האם עלינו למנות עורך דין. עבור עורכי דין המייצגים אותך בעניינים שאינם קשורים, כדאי לך לשאול שאלות של עורכי דין פוטנציאליים.

אתה עשוי לתהות

למשל, כמה ניסיון יש לעורך הדין במקרים כאלה, כיצד הם משלמים ולמה אתה יכול לצפות כשאתה מזמין עורך דין. ההחלטה מדוע אתם זקוקים לעורך דין היא הצעד הראשון בבחירת האדם המושלם עבורכם. ישנם כמה דברים מרכזיים שאתה צריך לזכור כשמדובר מדוע אנו זקוקים לעורכי דין ואת מי עלינו לבחור כעורך הדין שלנו.

הקפד להשאיר את הייעוץ מודע לחלוטין לכישוריו של עורך הדין ולהתעלם מכל עורך דין אשר ברור שאינו עומד בסטנדרטים שלך

אם תחליט להתייעץ עם כמה עורכי דין לפני שתבחר עורך דין, תוכל להשתמש בקריטריונים לעיל כדי להחליט איזה מהם הכי טוב לייצג אותך.

אחרי הכל, אין צורך להעסיק עורך דין אם אתה עושה משהו שיכניס אותך לצרות, גם אם זה עניין מינורי.

וודא שאתה מוצא עורך דין שמבין את המקרה שלך ובעל מומחיות בעניינים המשפטיים שאתה עוסק בהם

אם אתה מקווה לייצג את עצמך ולהשתמש בעורך הדין רק לייעוץ, ודא שאתה פתוח למפעל מסוג זה – עד. באותה איכות, עורכי הדין שאתה מרגיש בנוח הם ככל הנראה עורכי הדין שאתה רוצה להעסיק. הדרך היחידה להרגיש בטוח לפני שאתה מתקשר עם עורך דין להסכם נזקי גוף היא עבור המשרד שאתה ממליץ להפנות את התיק לעורך דין פחות מנוסה או לעורך דין מקביל.

השגת עורך הדין עם המומחיות הדרושה לך, לעומת זאת, משמעותה יותר עבורך מאשר שכירת עורך דין בעל ניסיון בגירושין. אם אתה מכיר עורכי דין שעובדים בתחומי משפט אחרים, שאל אותם אם יש להם המלצות לעורכי דין באזור שלך שזקוקים לעזרה.

מציאת עורך דין עם רקע משפטי נכון

היא חיונית, אך ניסיון במערכת בתי המשפט המקומית שלך הוא גורם חשוב מאוד שיש לקחת בחשבון בבחירת עורך הדין "הנכון" לגירושין במקרה שלך. חשוב גם לדעת כיצד התנהג עורך הדין בפני השופט העשוי להכריע בעניינך. לפני שתבחר בשירות ההשמה של עורך הדין, שאל על הכישורים שלך להיות עורך דין וכמה ביסודיות הם בודקים עורכי דין.

אם קיבלת המלצה לעורך דין לענייני משפחה מחבר או מעורך דין אחר

עשה שיעורי בית ובדוק את הכישורים של עורך הדין. אם אתה שוקל להזמין עורך דין, עליך לשאול את עורך הדין כמה שנות ניסיון יש למשרד בטיפול בתיקים מסוג זה אם אינך בטוח אם יש לו מספיק ניסיון לטפל בתיק שלך. לעורכי דין שאינם רשומים מבית הספר למשפטים, וודאו שיש לכם ידע מספיק בחוק ובניסיון. עם זאת, עורך דין העוסק בתחום דיני גירושין למעלה מ -20 שנה עשוי להיות בעל ניסיון רב יותר בדיני גירושין מאשר עורך דין שסיים שנה של לימודי משפטים. ודא שיש לך הבנה טובה כיצד התיק יתקיים ואיך נראית המערכת המשפטית במערכת בתי המשפט המקומית שלך.

בחירת עורך דין שגוי יכולה לעלות לך זמן וכסף רב, לכן תרצה לראיין לפחות 3. גם אם אתה חושב שתהיה מרוצה מעורך הדין הראשון שאתה מראיין, אתה עלול להרגיש טוב יותר אם אתה שוחחתי עם כמה עורכי דין.

רוב האנשים צריכים לשקול גם האם עורך הדין שבחרת

הוא המתאים לעניינך. באופן כללי, שכירת עורך דין תהיה יקרה יותר מאשר ניסיון לדון בתיק ללא ייעוץ משפטי. אם אינך מרגיש טוב עם עורכי הדין שאיתם אתה מתייעץ, אל תעסיק אותם, ואם הם מבטיחים תוצאות, עליך להטיל ספק באתיקה שלהם ולשקול להעסיק משרד אחר. שאל את עצמך אילו עורכי דין במשרד אחראים בעיקר לתיק ובאילו יטופלו ישירות כאשר אתה מראיין לראשונה עורך דין.

לאחר הייעוץ הראשוני שלך

עליך לשאול את עורך הדין שאלות שיעזרו לך לקבוע אם הן מתאימות לך. בחירת עורך דין לנזקי גוף יכולה להרגיש כמו משימה מאיימת, אך ידיעת השאלות שאתה צריך לשאול את עצמך יכולה לעזור לך לבחור את עורך הדין הנכון.