כתיבת תקנון לאתר אינטרנט

כשאתה כותב את התוכן של דף באתר שלך, אתה מחליט איזו מטרה הוא אמור לשרת. יש להכין תכנים בפורמט ארוך כמו רשומות בבלוג, טשטוש בסרגל הצדדי, תיאורי מוצרים והעתקים באופן שניתן יהיה להציג אותם במגוון דרכים לשרת מטרות שונות. אם אתה חושב לכתוב את תוכן האתר שלך, ודא שהעותק בדף משרת את מטרתו המיועדת.

כתיבת התוכן שלך אמורה להציע לקוראים ערך מבחינת רעיונות תובנות וטיפים לביצוע

אתה רוצה שהתוכן שלך יקבל תנועה חוזרת, יעלה בדירוג מנועי החיפוש ויעניק לקוראים שלך מתנת פרידה. אתה אחראי על כתיבת ועריכת תוכן האינטרנט שלך, לא רק באותו יום.

יחד עם זאת, כתיבת טקסטים לדף הבית, דפי המוצר והקריאה לפעולה כרוכה בלחץ רב. בין אם מדובר בעסקי חלונות הראווה, בחוברות או במחירונים: כולם צריכים לעשות משהו עבור החברה בו זמנית.

וזאת כשאתה מוצא את הדרך הטובה והברורה ביותר לגרום לקורא להרגיש שהתוכן שלך

הוא עליהם, כלומר להשתמש במילים כמו ayoua ו- ayoura ואתה. כולנו ראינו תוכן שממוקד מדי במותג או בחברה aUSA, awea או aura, שיש לו השפעה של לצאת משליטה. קופירייטינג דיגיטלי נהדר נותן למשתמש את האפשרות לצאת מהדרך. עם זאת, גורו התוכן גרי מקגוברן חושב שזה דבר שצריך לכתוב על ידי האדם האחר, לא על ידי האגו שלנו, והוא נוגד את גרעין ההתנהגות האנושית לאורך מיליוני שנים.

המילים ayoua ו- ayoura מכריחות אותך ככותב לחשוב מה הקורא צריך מהתוכן שלך

אתה יכול לכתוב תוכן טוב לאתר מבלי לדעת מדוע אתה כותב אותו. אם אתה מכיר את היעדים העיקריים של האתר ואת התוכן שאתה מייצר, כולך תוכל לכתוב עותק שיסייע בהשגת יעדים אלה.

כשאתה כותב מילה לדף אינטרנט, אתה יודע למה אתה כותב אותה. אם לא הבנת איזה סוג כותרת לכתוב, הזן משהו ברור ופשוט, והמאמר ייכתב.

זו אולי הטכניקה הכי פחות בשימוש בכל הנוגע ליצירת עותקים לאתר. כשכותבים טקסטים, בין אם במילים, משפטים או פסקאות, הם צריכים להיות ברורים, תמציתיים ומשכנעים.

הפיכת קהל לקוראים פעילים דורשת הצהרות פשוטות, שימושיות ותמציתיות יעילות. כתוב פסקאות קצרות – פסקאות קצרות מאפשרות לקוראים שלכם להיצמד לתוכן שלכם ולהבין את המסר. אם הם חשים המום מצד ארוך, הם נוטים פחות לנקוט בפעולה.

מערכת זו מארגנת רעיונות לפי סדר חשיבות מלמעלה למטה

מודל הפירמידה ההפוך מחייב שרוב המידע יימצא בראש העמוד ופרטים משיקים ספציפיים נמצאים בתחתית. יש לציין נקודות ומידע חשוב בכל עמוד כדי שהמשתמשים יקבלו את המסר העיקרי של התוכן.
למידע נוסף בתחום של כתיבת תקנון לאתר אינטרנט ניתן לבדוק כאן: contracto.co.il

פרטים קריטיים צריכים להיות הדבר הראשון שאנשים קוראים

ואחריו מידע חשוב, הקשר ונקודות משלימות. אם אתה כותב בצורה כזו, המבקרים יקבלו מספיק מידע כדי להבין על מה אתה מדבר, אך הם לא יוכלו לקרוא את כל הפרטים של תוכן האינטרנט שלך בכל מילה. הבנת הקורא היא הצעד הראשון להפוך למחבר אתרים טוב יותר.

כותבי תוכן אינם צפויים להקדיש זמן לקריאת מאמרים באתרים מתחרים לפני שהם מתחילים להקליד מילה

זה שקורא חופר חמישית מהמשפט שלך לא אומר שאתה צריך לזרוק אותו. בפוסט בבלוג זה, אדווח שיש לך כמויות משתנות לפיתוח רעיונות באתר שיכול להרשות לעצמו מספר מוגבל של מילים, לוכד את קול המותג שלך, מספק מידע ומביא להמרות.

הנקודה שלנו היא שיצירת תוכן שונה מאוד מכתיבת דוח ספרים בכיתה ז '. אל תשתמש ב" 3 מילים "או" 10 סנט "או במילה מספיקה אם ברצונך לקבל פרס למחברים מתוחכמים של תוכן אינטרנט.

כתיבת תוכן לאתר היא אחד הנושאים הגדולים ביותר העומדים בפני משווקי תוכן חדשים. אתה נמצא במקום הנכון ללמוד כיצד לכתוב את תוכן האתר כולל דפי נחיתה. אתה בוהה בהערותיך ותוהה כיצד תוכל להפוך אותם לעותק אינטרנט יעיל ויפה.

מאמר זה מדגיש כמה טיפים שיוצרי תוכן יכולים להשתמש בהם

כדי להעשיר את האתר שלהם במידע שקובע את אמינות האתר שלהם. החל מיצירת כותרות מושכות את העין וכלה בטקסטים קצרים המתמקדים במידע על פי העדפות הקורא, להלן מספר כללים לכתיבת תוכן לאתר.

העידן הדיגיטלי מחייב את יוצרי התוכן למצוא דרכים חדשות לתפוס את תשומת ליבם של קוראיהם. בעזרת הטיפים שניתנו כאן, היוצרים מסוגלים ליצור תוכן שימושי ועדכני עבור הקהל שלהם המשקף את ההבטחה הערכית של המותגים.

במאמר שנערך לאחרונה ראיין HubSpot שלושה מומחים שיווקיים שונים בנוגע לאופן שבו התוכן הופך לוויראלי

עם הדגשת גורמים שונים, כולם הדגישו את החשיבות ביצירת תוכן אינטרנט שמעורר תגובה רגשית מצד הקוראים. ככותב תוכן אינטרנט, עליך להשתמש בפעלים ייחודיים ומרתקים המשפיעים על הקוראים.

השימוש בכותרות, כותרות מודגשות, רשימות וגרפיקה תורם לנוחות השימוש באתר, מה שמקל על הקריאה בכמה רגעים.

זכור כי דף הבית שלך

הוא הזדמנות לפרסם את האתר שלך בדפים הפנימיים. בחר 2-3 מהדפים החשובים ביותר שלך וקשר אליהם בטקסט הסיפור שלך ודפי הקישור כדי לעודד את המבקרים לנווט אליהם ולבלות יותר זמן באתר שלך. אם קהל היעד שלך הוא טכני, השתמש בטקסטים פשוטים באנגלית ברשת, במיוחד בעמודים המופיעים במהלך החיפוש ומובנים למשתמשים רגילים.

הקלה על הקוראים שלך להיות פעילים היא מכריעה בעת כתיבת עותקים לאתר. לשם כך, ודא שפרטי יצירת הקשר שלך זמינים במספר מיקומים באתר שלך. פרסם את התרומה שלך גם אם סיימת לכתוב את העותק לאתר שלך, עדיין יש עוד מה לעשות.