כיצד קונים NFT בצורה נכונה?

ב-OpenSea תוכלו למצוא מבחר גדול של NFTs שונים, הנבדלים גם הם בסוג, במחיר ובמקרי שימוש כלליים. בין אם אתה חדש בחלל ומחפש לקנות NFTs בפעם הראשונה, או שאתה כבר ותיק, OpenSea אמור להיות מקום מצוין להתחיל לחקור את עולם האסימונים שאינם ניתנים להפעלה. בין אם אתה חדש בשוק ומחפש לקנות NFTs בפעם הראשונה, או שאתה כבר ותיק, OpenSea אמור להיות מקום מצוין להתחיל לחקור את עולם האסימונים שאינם ניתנים ליציאה.

ניתן לרכוש NFTs דרך SuperRare, Rarible ו-Mintable, אבל במדריך זה, אני אראה לך איך לקנות אסימונים שאינם ניתנים ליציאה מ-OpenSea. האסימונים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לקנות NFT תלויים בשוק ובפרויקט הספציפיים.

כדי לקנות NFTs בשוק ספציפי, עליך להעביר את האתר שרכשת מחשבון המסחר שלך לארנק חדש. על מנת לקנות NFTs בשוק ספציפי, עליך להעביר את האתר שנרכש מחשבון המסחר שלך לארנק חדש.

רוב השווקים הם בפורמט של מכירה פומבית, אז תצטרך להציע הצעה על ה-NFT שברצונך לרכוש. לאחר מכן תוכל להעמיד אותו למכירה במחיר קבוע או לערוך מכירה פומבית שבה קונים מציעים הצעות.

על מנת למכור את אסימון ה-NFT הפופולרי שבבעלותך, עליך להעלות אותו תחילה לשוק המועדף עליך, כל עוד השוק תומך בבלוקצ'יין עליו בנוי ה-NFT. לשם כך, ודא שה-NFT המתאים נמצא בארנק המטבעות הקריפטוגרפיים שלך ורשום למכירה בשוק לפי בחירתך.

ישנן שיטות שונות לרישום ומכירה של ה-NFT שלך אשר יסופקו על ידי השוק הדיגיטלי

קישור נגישות ה-NFT שלך לדפי המדיה החברתית שלך יעזור לך כנראה למכור אותו. צור חשבון ב-NFT Marketplace ישנם שווקים רבים לקנייה ומכירה של NFTs. מצד שני, אם אתה רוצה למכור NFTs של האמנות שלך, אתה יכול להשתמש ב-NFTify, חנות ה-NFT של Shopify, כדי למכור NFTs מבלי להקים חנות משלך.

אמנם כל אחד יכול ליצור NFTs

אבל זה לא אומר שאתה יכול להרוויח כסף ממכירת NFTs. יצירה ומכירה של NFTs אינה בחינם, והעמלות עשויות להיות גבוהות מהמחיר של משתמשים אחרים במחיר השוק עבור NFTs. אין עמלה על הקמת NFT ב-Open Sea, אך תיגבה עמלה של 2.5% על מחיר המכירה הסופי.

OpenSea מאפשרת ליוצרים להטביע NFTs ללא עמלות גז

שכן NFTs לא מועברים לבלוקצ'יין עד לביצוע רכישה. זה אומר שאתה יכול להמיר את הקובץ הדיגיטלי ל-NFT בחינם ולשלם דלק כשאתה מוכר את הפריט. כל אחד יכול להפוך נכס דיגיטלי ל-NFT (או "להטמין" אותו) ולמכור אותו בשוק.

זה יכול להיות תמונה

סרטון, ציוץ או קטע מוזיקה שהועלה לשוק ויוצר NFT למכירה. הקונספט מורכב, אבל בעצם זה אומר להפוך נכסים לאסימונים דיגיטליים שניתן להעביר ולאחסן ב-blockchains כמו Ethereum או Solana. האסימון נותן לך בעלות על החלק שאתה מקבל ואתה יכול למכור את ה-NFT שלך בשווקים כמו Opensea ו-Nifty Gateway.

ניתן להשתמש בשווקים אלו לקניית NFTs במחיר קבוע או לתפקד כמכירה פומבית וירטואלית

בדיוק כמו מערכת מסחר לקנייה ומכירה של מטבעות קריפטוגרפיים ומניות. שווקים מסוימים מתפקדים יותר כמו בורסה, תוך שימוש בהצעה הגבוהה ביותר ובביקוש הנמוך ביותר ל-NFTs עם הדפסים שונים. תגלו שחלק מה-NFTs רשומים למכירה במחיר קבוע, בעוד שאחרים נמכרים במכירה פומבית.

קנה NFTs במחיר קבוע

במכירה פומבית, או ב-Mystery Box ב- Binance NFT. רשום NFTs למכירה במחיר קבוע או במכירה פומבית. חלק מה-NFTs יהיו ניתנים לרכישה במקום, בעוד שאחרים עשויים לדרוש השתתפות במכירה פומבית מראש – למטרות מאמר זה, אנו נניח שתרכוש NFTs שניתן לרכוש באופן מיידי.

כאשר אוסף ה-NFT והשוק הרצויים נבחרים

על האספנים ליצור חשבון בשוק כדי לרכוש NFTs. כתוצאה מכך, לאחר שהאספנים הגדירו את הארנקים שלהם וצברו מספיק מטבעות קריפטוגרפיים, הם יכולים לקשר אותם לשוק NFT מתאים, ליצור חשבון ולהתחיל לקנות NFTs.

במקרים אחרים

כדי למכור NFTs, יוצרי תוכן צריכים להיכנס לחשבונות NFT Markets שלהם ולמצוא פריטים דיגיטליים מאוספי ה-NFT שלהם. עם זאת, הרוב המכריע של מכירות ה-NFT מתרחשות בשווקי NFT, הדורשים שימוש במטבעות קריפטוגרפיים ובארנק קריפטוגרפי לרכישת NFTs. NFTs נרכשים לעתים קרובות עם מטבעות קריפטוגרפיים כגון Ether (המטבע המקומי של Ethereum), אם כי ניתן לציין את המחיר גם בדולרים.

הסכום תלוי בכמה אתה רוצה להוציא על NFTs

אבל אתה צריך להיות בטוח לקנות קצת יותר Ethereum שכן עמלות גז (עמלות עסקה) יכולות להיות מעט גבוהות. ודא שיש לך מספיק כסף כדי לכסות את עלות ה-NFT שתבחר ואת עמלת הגז של Ethereum (העמלה שעליך לשלם כדי שהעסקה שלך תאושר ברשת Ethereum).

להחזיק ארנק קריפטו פתוח וממומן (עם Ether, למשל, כדי לכסות את עמלות המחשוב הקשורות להקמת NFTs). יש לממן את הארנק במטבע הקריפטו הנדרש לרכישת ה-NFT היעד. ללא קשר לשוק, יהיה צורך לפתוח ולממן ארנק קריפטו לפני רכישת NFTs.

בנוסף

כמות המטבעות הקריפטו בארנק חייבת להיות גדולה ממחיר ה-NFT שהם רוצים לקנות, שכן אספנים יצטרכו ככל הנראה לשלם עמלות עסקה, הידועות גם כעמלות גז, בעת הרכישה . אולם לפני שיעשו זאת, הם יצטרכו לחבר את ארנק המטבעות הקריפטוגרפיים שלהם לפלטפורמת ה-NFT לפי בחירתם, מכיוון שהם לא יוכלו לקנות או למכור שום דבר עד אז.

כמו כן

הכינו סדרה של פוסטים המסבירים מה זה NFT ומדוע הגיוני לקנות פריטי אספנות דיגיטליים. עם מבחר כה מגוון של מיטב ה-NFTs שנוצרו על ידי אמנים בעלי שם עולמי ויוצרי תוכן עצמאיים, רוב הסיכויים ש-NFT כבר משכו את תשומת לבכם. עבור אספני NFT שאוהבים אספנות ואמנות, Binance NFT מציעה גם אוסף גדול של אמנים מכל העולם, מפורסמים או אזוריים.

אתה יכול להשתמש בבורסות מקוונות או בשווקים

כדי לקנות, למכור, להחליף ולייצר NFTs. בדומה למערכת מסחר לקנייה ומכירה של מטבעות קריפטוגרפיים ומניות, ניתן להשתמש בשווקים אלו לרכישת NFTs במחיר קבוע מראש או כמכירה פומבית וירטואלית.

למידע נוסף בנושא של כיצד קונים NFT בצורה נכונה? עליך לגשת לאתר nftisraeli.co.il