כיסאות ושולחנות להשכרה

השכרת כיסאות לאירועים וחתונות

DBO Events מובילה בתחום השכרת כיסאות לאירועים וחתונות. תמצאו אצלנו כיסאות שולחנות וציוד מקיף לאירועים. עם מלאי כיסאות להשכרה ופתרונות ישיבה לאירועים, כנסים, הרצאות, חתונות ועוד.

מחפשים כיסאות להשכרה בעיצוב ובמחיר מנצח!

DBO Events השכרת ציוד לאירועים גאה להציע לכם כיסאות שנבחרו בקפידה במחירים חסרי תחרות. כיסאות להשכרה מעץ, מתכת או פלסטיק.

מחפשים כיסאות להשכרה בגובה רגיל או גובה בר? ב-DBO Events אירועים נעזור לכם לבחור כיסאות שישתלבו בהרמוניה מושלמת עם הקונספט העיצובי שבחרתם. תוך מחשבה על נוחות תפעול האירוע, נוחות האורחים, עלויות השינוע והעיצוב.

כיסאות להשכרה?

תוכלו למצוא מבחר כיסאות להשכרה במחיר אטרקטיבי ומשתלם. התקשרו אלינו עוד היום לקבל הצעת מחיר רלוונטית.

אם זה כיסא שישדרג לכם את האירוע או כזה שיתאים בדיוק לאווירה שדמיינתם או אולי כיסא לבן מתקפל להשכרה. תמצאו אצלנו מענה הולם לכל אירוע ולכל תקציב.

השכרת כיסאות ושולחנות לאירוע קטן

אירועים קטנים הם צו השעה והשכרת שולחנות וכיסאות הם חלק בלתי נפרד מהאירוע כך שאנו שמחים להציע את שירותינו לזוגות ומשפחות רבים. כן, גם אם תרצו לשכור כיסאות בכמות קטנה אנחנו שמחים להציע לכם את שירותינו.

אפילו תוכלו לאסוף את הכיסאות ממחסנינו ולחסוך כך את עלות ההובלה. קחו בחשבון שרכב משפחתי ממוצע יכול להכניס בין 10 ל 15 כיסאות. אם זאת ראינו רכבים שהכניסו יותר כיסאות וציוד לאירועים.

להשכיר כיסאות לחתונה?

תוכלו להשכיר כיסאות לחתונה אם זה בחצר, בוילה או בכל שטח שתבחרו. הכיסאות לחתונה שלכם צריכים להיות בעלי סטייטמנט ועיצוב שיתאים באופי למקום האירוע ולעיצוב שאותו תרצו להשיג..

כיסאות נוחים לישיבה אבל גם מעוצבים, לא כאלה מוגזמים כאלה שיהיו נכונים לאוuhרה, למעמד ולעיצוב ולא יעפילו אל שאר העיצוב.

חברת DBO Events אירועים שמה על דגלה לתת שירות יעיל ומקצועי.

השכרת ציוד לאירועים נועדה לתת שירות לכל הלקוחות שלנו בצורה המקצועית והיעילה ביותר. אנו תמיד עומדים לשירותכם בכל שאלה ושמחים לתרום לאירוע שלכם מניסיוננו רב השנים.

חברתנו השכירה ועדיין משכירה ציוד לכנסים, תערוכות, תצוגות אופנה, מספר לא מבוטל של חתונות, בר ובת מצווה, עלייה לתורה, ימי הולדת, ארוחות שף, ועוד. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה בנוגע להשכרת ציוד לאירועים והשכרת כיסאות לאירועים.