הוצעת קטין מהמדינה איך מבצעים זאת נכון?

קטין רשאי להביע את העדפתו באמצעות לשכת עורכי הדין לנוער. בענייני משמורת ילדים, לשני ההורים משמורת שווה, ובתי המשפט אינם יכולים לתת עדיפות לאף אחד מההורים על פי מינו. על בית המשפט לפתח תכנית הורות ולשקול משמורת משפטית ופיזית משותפת, אך בית המשפט אינו חייב לתת להורים זמן הורות שווה אם הדבר אינו לטובת הילד. בהיעדר צו בית משפט, להורי הילד יש זכויות שוות למשמורת הפיזית והחוקית של הילד.

אם שופט מעניק להורה משמורת חוקית בלעדית

רק להורה אחד יש סמכות לקבל החלטות חשובות עבור הילד. אם להורים יש משמורת משפטית משותפת, עליהם לנהל משא ומתן אחד עם השני ולקבל החלטות חשובות יחד, כמו היכן הילד יילך לבית הספר או האם הילד יצטרך לעבור הליך רפואי גדול. משמורת משותפת פירושה ששני ההורים (ולפעמים אפוטרופוסים אחרים) חולקים את הסמכות לקבל החלטות לגבי ילדיהם. בדרך כלל, ההורים חולקים משמורת משפטית משותפת – כלומר שניהם מקבלים החלטות לגבי ילדיהם – אך חלוקת המשמורת הפיזית משתנה מאוד בהתאם לנסיבות המקרה הפרטני ולחוקי המדינה שבה הילד חי. הֶבדֵל. נושאים בבחינה.

בתי ספר

ספקי שירותי בריאות או צדדים שלישיים אחרים יכולים לבקש צו אפוטרופסות לפני מי שאינו הורה רשאי לקבל החלטה עבור הילד. הורים שכבר אינם ביחד אינם נדרשים לקבל צו אפוטרופסות, אך הם יכולים לעשות זאת אם אינם מסכימים עם הטיפול בילד. בחיים האמיתיים, סביר להניח שההורה המשמורן יצטרך לפנות לבית המשפט כדי לבקש משופט רשות להוציא את הילד מהמדינה. בדרך כלל, הורים אינם יכולים להעביר ילד למחוז או מדינה אחרת ללא אישור מראש של בית המשפט שהוציא את צו האפוטרופסות המקורי.

ה-UCCJEA הועבר

כדי להבטיח שהורה לא יכול להעביר ילד למדינה אחרת רק כדי שנושא המשמורת ייפתר בבית המשפט של אותה מדינה. אם הילד מתגורר במדינה שאינה אחד ההורים, UCCJEA קובע לאיזו מדינה יש סמכות או סמכות לדון בתיק משמורת הילדים. אם האפוטרופוס או ההורה המשמורן מתכוונים להעביר את הילד למקום כה מרוחק שייפגעו ביקורים של הורים אחרים, על ההורה לקבל אישור מההורה השני או בית המשפט לפני המעבר. בנוסף, החוק באורגון מחייב את רוב תוכניות ההורות לאסור על צד אחד לעבור יותר מ-60 מייל מההורה השני מבלי להודיע להורה השני ולבית המשפט לפני ההעברה.

הורים יכולים לבקש אישור לעבור עם ילדיהם על ידי הגשת עתירה לבית המשפט העליון לשינוי משמורת

אתה יכול להגיש תלונה על הפרה בבית המשפט לענייני משפחה כדי לאכוף את כללי האפוטרופסות או כללי הביקור. אם יש לך שאלות או נקלעת למצב שבו הורה משמורן מוציא את ילדך מהמדינה בניגוד לרצונך או צו בית משפט, עליך לפנות לעורך דין לדיני משפחה באזורך. אם הורה משמורן מרחיק ילד קטין ללא רשות בית המשפט ובניגוד לרצונו של ההורה שאינו משמורן, רשאי שופט להעניש (להעניש) את ההורה המשמורן בצו ביזיון בית המשפט, לרבות קנסות ומאסר.

פעולות הקובעות משמורת חוקית על ילדים קטינים בבעלות הורים אינם דורשים הוראות ספציפיות לשליטה ברכוש כזה

בהליכי גירושין, בית המשפט אינו יכול להורות לצד אחד להעביר רכוש מסוים לילד, אך ההורים יכולים לקבל זאת. סעיף זה קובע כי משמורת משותפת או משמורת משפטית משותפת, או שניהם, או לכל היותר טובת הילד הקטין, עשויות לחול על סכסוכי משמורת בהליכי הורה-ילד, אם בית המשפט יקבע במפורש לאחר דיון פומבי. כל צו אפוטרופסות מחוץ למדינה לילד קטין ניתן לתיקון בכל עת בהתאם לדרישות השיפוט ב-NRS 125C.0601 עד 125C.0693 וב-NRS פרק 125A. צו אפוטרופסות.

סעיף קטן (5) לסעיף זה מקנה במפורש לבית משפט קמא סמכות להורות על משמורת משותפת גם אם אחד ההורים מסרב להסכים

כל עוד בית המשפט עורך דיון וקבע במפורש כי משמורת משותפת היא בטובת הילד. תחומי עניין. בית המשפט רשאי, בטענה של סיכון מיידי לנזק בלתי הפיך לילד, לקיים דיון מזורז במשמורת או בראייה לאחר ששני ההורים חזרו מהשירות. אף אחד מההורים אינו רשאי להוציא ילד לצמיתות מדלאוור בזמן שתהליך המשמורת/הביקור תלוי ועומד בבית המשפט לענייני משפחה ללא רשות הנתבע או בית המשפט. ההורה המשמורן מנע מהסבים הזדמנות סבירה לבקר את הילד. סבים וסבתות יכולים לתבוע במקרה של פירוק נישואי ההורים (גירושין), פרידה, ביטול, משמורת הורים לא נשואים או שינוי נסיבות הנוגעות להורה. או ילד קטין.

ראייה

היא צורה משנית של אפוטרופסות הכוללת את הזכות לבקר קטין, לעתים נקבעת בצו בית משפט, ולעתים בתנאים מסוימים. מכיוון שמרילנד היא מדינת הבית שלך, מה שאומר שלמרילנד יש את הכוח להחליט על משמורת, אתה יכול לפנות לבית המשפט במרילנד בבקשה למשמורת, ביקורים ומזונות ילדים. ראשית, עליהם להוכיח שיש "נסיבות מיוחדות" המעניקות להם את הזכות לבקש משמורת על אחד מהוריהם.

זמן השגחת הורים אם יש לך חששות לגבי בטיחות ילדיך בזמן שהם נמצאים בטיפולם של הורים אחרים

אתה יכול לבקש מבית המשפט לשקול את זמן ההשגחה ההורית. בעוד שהם מכירים בהימנעות, מדינות רבות מאשרות במפורש את הילד לקבל החלטות לגבי שירותי הבריאות שלהם, אך האיזון בין זכויות ההורים לזכויות הילד נותר עניין של ויכוח.

למידע מורחב אודות הוצעת קטין מהמדינה איך מבצעים זאת נכון? עליך לגשת לאתר rehovot-notary.com