בלוג קידום אתרים

אתה יודע כי שיטות עבודה מומלצות לשיווק ובלוגים פירושו שהתאמה אישית של התוכן שלך למנועי חיפוש היא חובה לכל פוסט. כעת, לאחר שלמדת כיצד לבצע אופטימיזציה לתוכן הבלוג שלך באמצעות מנועי חיפוש, הגיע הזמן לדבר על כמה מההיבטים החשובים ביותר של SEO, כגון אופטימיזציה של תוכן ואסטרטגיות אופטימיזציה.

בכל פעם שאתה יוצר תוכן

עליך להתמקד במה שחשוב לקהל שלך ובאיזו תדירות אתה יכול לכלול מילות מפתח וביטויי מילות מפתח בתוכן שלך. שימוש במילות מפתח אלה מסייע למנועי חיפוש להוסיף אינדקס של תוכן גבוה יותר מ serp ולהימנע מבעיות בתוכן כפול (ל- HubSpot יש מדריך מצוין לאופטימיזציה של פוסטים בבלוג עבור SEO ללא מילוי מילות מפתח). מילות מפתח לקידום אתרים אינן חסרות תועלת אם ההודעות שלך אינן מספקות מידע שקוראים בעיניך מעניינים, כגון קישורים, קישורים לפוסטים אחרים ומידע רלוונטי אחר. תוכל לשפר את ה- SEO של הבלוג שלך על ידי יצירת תוכן ארוך המתייחס לכל מה שהמשתמשים שלך רוצים לדעת על נושא.

כולם משתמשים בתוסף SEO

כך שתוכלו להוסיף לאינדקס תוכן בקלות שאינכם רוצים לאנדקס. הגדירו את מילות המפתח שלכם והתמקדו ביצירת מבנה עמוד ידידותי לקידום אתרים על ידי התמקדות במילות המפתח החשובות ביותר באתר שלכם, כמו כותרת הבלוג שלכם, העמוד הראשון, קישורים וקישורים לפוסטים אחרים.
למידע נוסף על בלוג קידום אתרים כדאי להעיף מבט ב- lior-shapira.co.il

כדי לייעל את ערך הבלוג שלך לקידום אתרים, עליך להוסיף את מילות המפתח האלה ב 60 התווים הראשונים של הכותרת שלך, כך שתוכל לקטוע את הכותרת של דף תוצאות מנועי החיפוש serp מ- Google. דוגמא זו מכילה קישור למאמר על מילות המפתח החשובות ביותר בעמוד הראשון, ולהכניס אותן לכאן חשוב מאין כמוהו. אלו הן מילות המפתח אליהן מתייחסת גוגל בתוצאות החיפוש שלה לאתר שלך, כמו "ידידותי SEO" ו"ידידותי למנועי חיפוש ".

כותרת אופטימלית חשובה עבור SEO כיוון שהיא נותנת למנועי החיפוש רמז גדול לגבי מה האתר שלך

המטרה היא שכותרתך (המכונה גם טבלאת כותרת או "כותרת SEO") תגיד למנועי החיפוש על מה פוסט, ולא רק תוכן העמוד עצמו. כדי לייעל את "תג הכותרת" של ה- SEO שלך, הקפד להכניס את מילות המפתח החשובות ביותר כדי שמשתמשי מנועי החיפוש ידעו על מה עמוד זה עוסק.

זו דוגמה לאופן כתיבת פוסט בבלוג, למשל, והיא דוגמה טובה לאופן ביצוע אופטימיזציה לפוסטים בבלוג שלך לקידום אתרים.

על ידי הכללת מילות מפתח משניות בפוסט שלך

מנועי החיפוש עוזרים לך להבין ולהעריך את הודעות הבלוג שלך ב- SEO. כותרת יעילה היא כזו המשתמשת בשיטות ה- SEO הטובות ביותר בבלוגים, מה שאומר שהיא אכן משכנעת את הקוראים וניתנת לזיהוי בקלות עבור מנוע החיפוש. אתה יכול להפוך את רשומת הבלוג שלך לרלוונטית יותר עבור הקוראים שלך וסביר יותר שתדרג אותה באמצעות מילות מפתח ממוקדות בכותרת.

אופטימיזציה של קטעי הטקסט המוצעת צריכה להיות חלק מתוכנית ה- SEO של הבלוג שלך כשאתה חושב על זה

וזה צריך להיות גם חלק בלתי נפרד מכל אסטרטגיות ה- SEO האחרות שלך. אם יש לך הצעות, אנא השאיר תגובה, עקוב אחר הצעותיך או סתם רוצה לדבר על אסטרטגיית SEO שמתאימה לך, או שתרצה שאשתף איתך כמה טיפים נוספים בנושא SEO. בדוק את התוכן הטוב ביותר שלנו לבלוג SEO כדי לכתוב, לבצע אופטימיזציה ולתכנן את רשימת הטיפים שלנו לבלוג-סו, ובדוק כמה מעצות ה- SEO שנבדקו לאלו מכם שרצו ללמוד יותר כיצד לייעל את הבלוגים שלך לקידום אתרים.

קוראים רבים ביקשו ממני לספר להם כיצד הם יכולים לבצע אופטימיזציה לפוסטים בבלוג שלי לקידום אתרים

כדי שיוכלו להשיג תוצאות חיפוש טובות יותר. בגלל האופן שבו רוב הבלוגים בנויים כרגע (כולל הבלוג שלי עד לאחרונה), בלוגרים וקבוצת אתרים עובדים על יצירת פוסטים בודדים בבלוג המדורגים עבור מילת מפתח מסוימת, במקום ליצור בלוג שלם עם סדרת פוסטים בודדים של בלוגים המדורגים לפי מילות מפתח ספציפיות, כפי שעשיתי.

SEO – עדכון פוסטים ישנים בבלוגים הוא דרך נהדרת לשפר תוצאות חיפוש עבור מילות מפתח מסוימות, כגון "אופטימיזציה למנועי חיפוש" או "אופטימיזציה של פוסט בבלוג."

אם התוכן שלך "ידידותי ל- SEO"

אתה יכול לפרסם אותו מחדש כדי להגדיל את טווח ההגעה של המותג שלך, אבל זה לא עוזר אם לא. כדי להבטיח שהאתר שלך יקבל את הדירוג הגבוה ביותר האפשרי, עליך לבצע אופטימיזציה לפוסטים בבלוג שלך הן לקידום אתרים והן לקהל היעד שלך. שליטה בתעבורה רלוונטית לפוסט בבלוג היא אחד הצעדים החשובים ביותר בבניית סמכות ה- SEO של האתר שלך. אך לפני שתפרסם פוסט בבלוג "ידידותי לקידום אתרים" שצץ במנועי חיפוש קרובים ורחוקים, עלינו לחשוב כיצד תוכל לשווק אותו.

סינדיקציה וסימניות חברתיות הם המפתח לחיזוק ה- SEO של הבלוג שלך

מכיוון שגוגל מדרגת תוכן PageRank לפי מספר הקישורים שהיא מייצרת. למרות שאיננו יודעים את האלגוריתם המדויק לתוצאות החיפוש, אנו יודעים שיש כמה טיפים לבלוג SEO שאפשר להשתמש בהם כדי להוסיף דרגות גבוהות יותר ומבקרים רבים יותר.