אינדקס עורכי דין

למרות התפיסה הציבורית שעורכי דין הם עשירים וחזקים, המציאות עבור עורכי דין עגומה. במאי 2009 דיווח כתב העת הלאומי למשפטים כי חברות בעלות פרופיל גבוה כמו קילפטריק סטוקטון, סימפסון טאכר בארטלט וקינגספאלדינג מפסידות או מפוטרות מהתאבדות. כל הפרטים על אינדקס עורכי דין ומדריכים מקצועיים בעולם.קבלו דוגמא מסן דייגו.

שירות מידע הפניות של עורכי הדין במחוז סן דייגו (LRIS) חיבר את הקהילה עם עורכי דין מקומיים מוסמכים, שנבדקו מראש ומשאבים משפטיים מאז 1952.

כאשר אתה פונה לפנייה לעורך הדין בסן דייגו ו שירות מידע

הצוות שלנו יאסוף את המידע שלך כדי להעריך את הצרכים המשפטיים שלך, יפנה אותך לעורך הדין המתאים או יפנה אותך לקבוצה קהילתית מקומית שתוכל לסייע בצרכים המשפטיים שלך. השתמש בטופס יצירת הקשר לקבלת פרופיל משפטי מפורט וצור קשר עם עורכי דין אינדקס וושינגטון לייעוץ משפטי. אנא השתמש במספרו של עורך הדין או עו"ד כדי לאשר מידע אודות עורך הדין, כגון תאריך רישום, מעמד משפטי, ניו ג'רזי, מחוז, עירייה, עסק, משרד או נוהג, או עו"ד, כדי להגיש בקשה כאדם הנכון.

ייתכן שיש יותר מעורך דין ניו ג'רזי בעל אותו שם באותו מחוז או עיר. להלן מספר שאלות שיעזרו לנו לקבוע איזה סוג של עו"ד או ייעוץ משפטי אתם צריכים.

זוהי דמי הפניה שאינם ניתנים להחזר להזמנת ייעוץ עם עורך דין

במהלך הייעוץ, עורך הדין וצוותו שפנו אליך יערכו הערכה ראשונית של המקרה, תחום עיסוקם והאם יש בהם ניגודי אינטרסים. במקרה שיתקבל עורך דין, עורך דין אחר מהמשרד מקשיב לפרטי הבעיה שלך ומעריך את הפתרון המשפטי הטוב ביותר.

דמי רישום הם 37,500 דולר

מתוכם 6,500 דולר לקרן עורכי דין להגנה על לקוחות, 5,000 דולר לקרן שירותים משפטיים עולים, 2,500 דולר לקרן סיוע לשירותים משפטיים והיתר לקרן רישוי עו"ד. צדדים בעלי משאבים כלכליים מוגבלים הדורשים ייצוג על ידי עו"ד עשויים להיות זכאים לתכנית האמצעים הצנועים (ראו להלן).

כדי להיכלל באינדקס, יש להתקבל לעורך דין בלשכת עורכי הדין של מדינת מרילנד. עורכי הדין ברשימה חייבים להיות פעילים ונחשבים כמיוצבים היטב ומוכשרים לעסוק בעריכת דין.

כאשר טופס ההמלצה המקוון מתקבל ומעובד

תקבל את שם עורכי הדין ופרטי יצירת הקשר שלהם. שינויים שבוצעו בתגובה לפניות בכתב או שינויים בכתובת העסק של עורך דין יבוצעו לאחר בחינה ואישור צוות השיפוט. כל המסמכים הנוגעים למשמעת הקודמת של עורכי דין יהיו זמינים.

CAP יציע שהלקוח יפנה לעו"ד שינסה להבהיר את העניינים. אם אין תגובה סבירה, CAP תיצור קשר עם עורך הדין בשם הלקוח.

אנשים יכולים לפנות ל- CAP (תוכנית סיוע ללקוח) בשאלות

בעיות או מצבים משפטיים כדי לקבל מידע, תלונות על עורך הדין או בעיות תקשורת בין לקוח לעו"ד. CAP מציע שהלקוח ישלח מכתב מאושר לעו"ד ויחזיר את הקבלה כדי להביע את חששותיו. רוב הבעיות נפתרות כאשר ה- CAP מספק מידע, מבצע העברות או פנה לעורך הדין כדי להציע דרכים אחרות להתמודד עם המצב.

CAP יכולה להפנות לקוחות ללשכת עורכי הדין המקומית ולתת להם שם של עורך דין שיכול לטפל במקרים כאלה

למעט בגאורגיה, אסור למשרדי עורכי דין במדינה להתערב בתיקים, לפרש חוקים וכללים, לתת ייעוץ משפטי או להפנות אנשים לעורכי דין בודדים.

תקנה 12 (ג) קובעת כי עורך דין יכול לספק שירותים משפטיים באופן מוגבל ללקוח וכי יש ליידע את הלקוח על היקף השירות המוגבל ולהסכים להשתמש בשירותים על בסיס זה

עו"ד רשאי לקבל מידע כאמור לפי תקנה 111 (ב) של לשכת עורכי הדין מעו"ד המייצג לקוח. מאחר ששתי החקירות לא היו עניין אחד, כלל 111 אינו אוסר על עורכי דין לשעבר ב- ODC לייצג את לקוחותיהם כעורכי דין.

המבקש מוסמך כחוק לפנות לייעוץ בכתב או הערה רשמית מהיועץ המשפטי לממשלה

מתמחים בתחום עיסוק אחד בתחומי משפט רבים. ייצוג לקוחות בהליכים פליליים ואזרחיים ובהליכי משפט אחרים, הכנת מסמכים משפטיים וכן ניהול וייעוץ של לקוחות בעסקאות משפטיות.

מגזין עורכי הדין SC

הוא כלי חיוני לחברי לשכת עורכי הדין ומספק ניתוח תובנה של סוגיות קריטיות לעורכי דין. חוות דעת זו מתייחסת לשאלה האם עורכי הדין המורשים של דלאוור רשאים לעסוק בחוק דלאוור ולעבוד במדינות בהן אין להם רישיון, כגון משרדים ביתיים, והאם הם יכולים לעסוק בפרקטיקה משפטית בלתי מורשית בניגוד לכלל 55 (א) של עורכי הדין בדלאוור. כללי התנהגות מקצועית (DLRPC).

כשירות לקוראים שלנו

תמצא להלן אינדקס עורכי דין עם תכונות וטורים של מחלקות נבחרות שפורסמו בשנה הקלנדרית 2018. האינדקס ממוין מנושא עיקרי לנושא עיקרי. הנתונים יעודכנו במקרה של שינויים במערכת המידע לעו"ד (AIS) ויופיעו תוך שעה. עורכי דין יכולים לברר אם הם יכולים לספק מידע על התדיינות משפטית, מימון אשראי, חברות המבקשות מידע, ותיקי לקוחות המבוקשים על ידי לקוחות.