איך עורכי דין יכולים להשיג לקוחות חדשים?

גם אתה אולי עורך הדין הכי טוב בעולם, המשרד שלך לא יכול להשיג לקוחות ללא לידים. לכן, המאמר הבא יסביר לך איך לעשות את זה 🙂

במהלך העשור האחרון השתנו השיטות לרכישת לקוחות חדשים

ולעיתים קרובות עורכי דין עסוקים נוהגים באסטרטגיות שיווק דיגיטלי. החדשות הטובות: בעידן של היום, עדיין רוב עורכי הדין מקבלים חלק ניכר מלקוחותיהם מפה לאוזן.

עם זאת, לשכת עורכי הדין האמריקאית מצאה כי עורכי דין המשתמשים ברשתות חברתיות באופן מקצועי נוטים יותר למשוך לקוחות חדשים.

יותר משני שליש מעורכי הדין המשתמשים במדיה חברתית מקבלים לקוחות, על פי המחקר. מהנתונים עולה כי עורכי דין דין שהשיגו לידים שהגיעו מרשתות נהנים מרווחים גבוהים יותר, הלקוחות נאמנים יותר והעורכי דין יכולים לגבות תשלום נוסף עבור עבודתם.

לדוגמא, עורכי דין למשל בתחומי קניין רוחני שנהנים מתזרים לידים שוטף מרוויחים יותר מכפליים מעורכי דין שאין להם הרבה לקוחות פוטנציאליים.

חברים ומשפחה הם השיטה המסורתית למציאת לקוחות חדשים לעורך דין

ולפעמים, גם קולגות יכולים להיות מקור מעולה ללידים. אם עורכי דין שעוסקים בתחומים אחרים (למשל: עורך דין לענייני משפחה) מקבלים שיחות המבקשות הפנייה לעורך דין המתמחה בתחום אחר (למשל: עורך דין פלילי), הקולוגה יוכל להפנות את הלקוחות הרלוונטיים תחום שלך אליך, ואתה תפנה את הלקוחות הרלוונטיים לתחום שלו אליו.

ככל שתרכיב רשימה של עורכי דין פרטיים וקטנים מהימנים באזורך אשר עוסקים בתחומים אחרים ממך, ותדאג לטפח איתם קשרי ידידות. תוכלו להנות מהפנייה של לקוחות אחד לשני.

כך שאם תקבל שיחה על שירות שאתה לא מספק, תוכל להעביר אותו למישהו ברשימת החיבורים שלך.

אמנם היחסים בין עורך דין ללקוח הם מכריעים לבניית אמון, אך הלקוחות רוצים לדעת שהם מיוצגים על ידי איש מקצוע מוסמך ביותר.  וההמלצה שלך בוודאי תעזור.

יש הרבה הזדמנויות גדולות לעורכי דין חדשים לשווק את עצמם

תחזוקת רשת קשרים והמלצות היא עבודה סיזיפית, כמו כן התמחות בשיווק דיגיטלי יכולה לקחת הרבה מאוד זמן למי שאינו מנסוה בזה. לכן, אם אתה עורך דין חדש ורוצה להשיג את "הלקוח הראשון שלך", או אפילו אם אתה בעל משרד עורכי דין ותיק שרוצה להגדיל את היקף הלקוחות שלו, אפשר גם לקנות לידים לעורכי דין.

ברכישת לידים מקבלים מיידית פרטים של אנשים אשר זקוקים כרגע לשירותיך כעורך דין בדיוק בתחום ההתמחות שלך – וזה חוסך ממך את כל הזמן וההשקעה בשיווק בעצמך.

לידים יכולים להגיע מאתרים אשר ממוקמות במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל – או מקמפיינים ברשתות החברתיות, אבל מה שבטוח – זאת הדרך הכי יעילה להגדיל את כמות הלקוחות לכל סוג של משרד עורכי דין.

שיהיה המון בהצלחה!!