איך יוצרים כרטיס ביקור דיגיטלי – ולמי זה מתאים?

לא משנה אם כרטיס הביקור שלך דיגיטלי או מודפס, בכרטיס בדרך כלל יופיעו פרטי איש קשר, כתובת דוא"ל, מספר טלפון או פרטי קשר אחרים. ברגע שיש לך את הפרטים האלה, תוכל להדפיס את כרטיסי הקשר שלך כמו כרטיסי ביקור רגילים או להשתמש בהם כדי ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי.

אם יש לך את המשאבים

אתה יכול גם ליצור ולקודד את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך על ידי יצירתו בדומיין שלך. בניגוד לכרטיסי ביקור מסורתיים, כרטיסים דיגיטליים משמשים להחלפת פרטי קשר עם שותפים ולקוחות אונליין.

משמעות הדבר היא שניתן לשתף אותם בצורה דיגיטלית או בצ'אט קבוצתי עם אנשי הקשר שלך, והם לא חייבים להימסר ככרטיסים פיזיים.

אם אתה מתחבר מרחוק לצ'אט או שיחת זום, ניתן להדביק את הקישור לכרטיס הדיגיטלי שלך על גבי הצ'אט, ובכלל ניתן אפילו לשתף אותו ברשתות החברתיות.

תבניות לעיצוב כרטיסי ביקור זולות וכל כך קלות להתאמה אישית שכרטיס הביקור שלך יהיה העיצוב שלך. תבניות לעיצוב כרטיסי ביקור זמינות במחיר של 10 עד 20 דולר לכרטיס, או 25 דולר לכרטיס בגודל מלא ו 50 דולר לכרטיס בודד.

ההנאה העיקרית בשימוש בתוכנות ליצירת כרטיס ביקור היא הכיף לעצב את כרטיסי הביקור שלך. ודא שהם משקפים את האישיות שלך ואת המקצוע שלך ושהם משקפים את מי שאתה ואת מה שאתה עושה.

זה הגיוני מאוד לשים קוד QR על כרטיס הביקור

כדי להקל על מקבל כרטיס הביקור לסרוק אותו ולשמור את איש הקשר שלו תוך זמן קצר. דרך טובה ליצור קודי QR לכרטיסי הביקור שלך היא להשתמש בקוד QR שהוא גרסה דיגיטלית של כרטיס הביקור שלך.

ניתן להטמיע את כרטיס הביקור הדיגיטלי בכרטיס נייר על ידי הצבת קוד QR קטן עם אשר מהווה שילוב מושלם בין כרטיס ביקור פיזי לדיגיטלי.

 

בעידן הדיגיטלי

חיוני להשתמש בכרטיס ביקור דיגיטלי כדי לשתף את כל פרטי הקשר שלך בתצוגה נוחה אחת. זה מושלם לאיחוד כל החשבונות ופרטי הקשר שלך לתצוגה יחידה במוצר קצה יחיד ונוח. ניתן לשתף כרטיסי ביקור דיגיטליים גם באתרי מדיה חברתית כגון פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם, פינטרסט וכו '. לעולם לא נגמר המרחב בו ניתן לשתף את כרטיסי הביקור הדיגילטיים – וזה מה שעושה אותם כל כך פופולריים :).